تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1400 - 17:47
کد خبر : 137274

مانند شهید سلیمانی باید به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلامی باشیم

مانند شهید سلیمانی باید به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلامی باشیم

سردار مهدی ظفری روز پنج شنبه ۲۲ مهر ماه در دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: به گفته شهید حاج احمد کاظمی ما راهی نداریم جز اینکه هر فردی در جامعه دینی یک شهید زنده باشد. ظفری با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران را معرفی کرد، گفت: ایشان اهل

سردار مهدی ظفری روز پنج شنبه ۲۲ مهر ماه در دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: به گفته شهید حاج احمد کاظمی ما راهی نداریم جز اینکه هر فردی در جامعه دینی یک شهید زنده باشد.

ظفری با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران را معرفی کرد، گفت: ایشان اهل زد و بندهای سیاسی نبود، نگرش بزرگ و اندیشه جهانی داشت و خود را درگیر مسائل پیش پا افتاده نمی کرد پس هر کس می تواند یک شهید سلیمانی باشد.

 وی ادامه داد: اگر کاسبی به حداقل سود قانع باشد یا اگر مادری فرزندانش را درست تربیت کند، می تواند یک قاسم سلیمانی باشد.

ظفری با تاکید بر اینکه باید قیام کنیم و از وضعیت موجود خارج شویم، بیان کرد: نباید به وضع موجود قانع باشیم. روابط ما آسیب دیده است که باید برای این آسیب های اجتماعی برنامه ریزی کرد. خانواده های ما متزلزل هستند چرا که هنوز مفهوم عشق حقیقی در خانواده ها شکل نگرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان افزود: باید تلاش کنیم تا سرود شهداء را جمعی بخوانیم. جمهوری اسلامی کار خود را با وحدت آغاز کرد. نباید به دنبال چپ و راست باشیم. دنیا به دلیل احزاب و گروه‌ها از ما نمی‌ترسد چرا که حزب در جامعه دینی کوچک است.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی به دنبال اصلاح و نجات انسان‌هاست، گفت: حکومت و روحانیت در اختیار ما است و باید از اینها برای ایجاد جامعه‌ای توحیدی استفاده کنیم.

ظفری تاکید کرد: شرط ایجاد جامعه توحیدی داشتن اندیشه بزرگ است مانند شهید سلیمانی که به دنبال تشکیل حکومت جهانی اسلامی بود ما نیز باید به دنبال تشکیل حکومت جهانی باشیم و به وضع موجود قانع نباشیم.

مصوبات مجلس شورای اسلامی بوی انقلابی‌گری و حذف رانت‌های اقتصادی و سیاسی می‌دهد

در ادامه امام جمعه ملایر با بیان اینکه شهدا قادر به درک آینده کشور و حقیقت دشمن بودند، اظهار داشت: ما حضور دشمنان را تنها در سوریه، عراق و افغانستان دیدیم اما شهدا با حقیقت آمریکا آشنا بوده و پای نحس آنان را برای همیشه از این کشور قلع و قمع کردند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری تصریح کرد: برای تربیت جوانان مومن، ایثارگر و از نسل شهداء ما به دانشگاه جهاد و شهادت نیازمندیم و این دانشگاه توسط همین شهداء تاسیس شده است که می‌تواند نیروهایی زبده، هوشمند، کارآمد و با معرفت تربیت کند.

برقراری با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای صدر اسلام از عمار و یاسر تا مالک اشتر در همین دانشگاه تربیت شدند، گفت: این دانشگاه سن و سال نمی‌شناسد چرا که شهیدانی چون سردار حسین همدانی، محمدحسین فهمیده، حاج قاسم سلیمانی، بهنام محمدی و علی لندی در این مکتب ثبت نام کرده و به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر اینکه شهید بودن شرط شهید شدن است، افزود: شهید بودن یکی از ثمرات دانشگاه جهاد و شهادت است و جوانانی ایثارگر و مومن تربیت می‌کند.

برقراری بیان کرد: کسی که اهل تسلیم در برابر دستورات و اولیاء الهی باشد می‌تواند در این دانشگاه ثبت نام کند همانطور که شهدا تسلیم این دستورات و تسلیم اوامر امام (ره) بودند و امروز نیز هر کس تسلیم اوامر مقام معظم رهبری باشد، شهید زنده است.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه تسلیم بودن از مسائل کوچکی چون واکسیناسیون آغاز می‌شود و به بالاترین درجه ایثار می‌رسد، خاطرنشان کرد: جوانان تربیت شده در این دانشگاه، سراپا خدمت رسان و نفع رسان به مردم هستند.

برقراری ایثار در این مکتب را از مصادیق تسلیم دانست و مطرح کرد: انجام کار جهادی، شجاعت و تسلیم نشدن در برابر دشمنان، دومین ویژگی است که اگر در فردی وجود داشته باشد می‌تواند در دانشگاه جهاد و شهادت ثبت نام کند. یعنی فرد، خود و جمهوری اسلامی را دست کم نگیرد و به دنبال تقویت نظام باشد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مصوبات مجلس شورای اسلامی بوی انقلابی گری، تقویت نظام، استقلال نسل جوان، حذف رانت‌های اقتصادی و سیاسی و امضاهای طلایی را می دهد.

امام جمعه ملایر امیدواری به آینده را سومین ویژگی فردی برشمرد که در دانشگاه جهاد و شهادت تربیت می‌شود و اضافه کرد: همه ما مدیون نیروی انتظامی هستیم چرا که همه سر سفره امنیت نشستیم و این امنیت هدیه بزرگ مدافعان ارزشمند نیروی انتظامی است.

برقراری با تاکید بر اینکه اگر یک نفر در راه امنیت پایدار به شهادت برسد، همه ما مدیون او هستیم، یادآور شد: کسی که جنس قاچاق می خرد، در از دست رفتن جوانی که در راه قاچاق به شهادت رسیده، مقصر است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر نیز این یادواره را متعلق به همه شهدا دانست و گفت: در این یادواره که با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است، همه ما میهمان شهدای بسیجی، نیروی انتظامی، ارتش  و خانواده‌های گرامی‌شان هستیم.

سرهنگ محمدباقر سلگی ضمن قدردانی از تمامی نهادهایی که در برگزاری این یادواره همکاری داشتند، ادامه داد: این یادواره و تمامی دل نوشته‌های ارسالی در کتابچه‌ای چاپ می‌شود و در اختیار تمامی نهادها قرار خواهد گرفت.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا در پایان این مراسم از خانواده های شهدای نیروی انتظامی، بسیج، مدافع حرم و ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد