تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1400 - 15:50
کد خبر : 137250

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص): خط قرمز قرارگاه "تعطیلی پروژه‌ها" است/ سرعت‌بخشیدن به اجرای فاز یک خط ۳ مترو مشهد

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص): خط قرمز قرارگاه "تعطیلی پروژه‌ها" است/ سرعت‌بخشیدن به اجرای فاز یک خط ۳ مترو مشهد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار سید‌حسین هوش‌السادات در نشست با شهردار مشهد اظهار داشت: پس از تهران، شهرداری مشهد در حوزه خطوط مترو در کشور پیش‌رو بوده و در موضوع تجهیزات کارگاهی و نحوه اجرا هم ردیف تهران است. فرمانده

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار سید‌حسین هوش‌السادات در نشست با شهردار مشهد اظهار داشت: پس از تهران، شهرداری مشهد در حوزه خطوط مترو در کشور پیش‌رو بوده و در موضوع تجهیزات کارگاهی و نحوه اجرا هم ردیف تهران است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: هم‌اکنون ۲ دستگاه حفار تی.‌بی.‌ام به‌همراه ۱۲۰۰ نیروی انسانی در کنار سایر تجهیزات در مشهد فعال هستند و برای پیشبرد و تسریع اجرای پروژه‌ها در مشهد به حمایت و پشتیبانی شهرداری نیازمند هستیم و آمادگی سرعت بخشیدن به کار و بالابردن سقف فعالیت‌ها هم وجود دارد.

شهردار مشهدمقدس نیز اظهار داشت: در راستای کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر و اتصال خطوط قطار شهری به حرم مطهر برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران و مجاوران، بهره‌برداری از ۵٫۲ کیلومتر از خط سه حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) در اولویت است.

سید عبدالله ارجایی افزود: از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) می‌خواهیم تا بر این موضوع تمرکز و زمان‌بندی مشخصی را برای بهره‌برداری از این بخش از خط سه مشخص و اعلام کند.

۱۰ کلانتری در حاشیه شهر مشهد ایجاد می‌شود/ سامان‌دهی معتادان متجاهر کار جهادی و انقلابی می‌طلبدهوشمندسازی مانع جدی امضاهای طلایی در شهرداری مشهد استشورای شهر و شهردار شیراز از مدال‌آوران  شیرازی کشتی فرنگی تجلیل می‌کند

وی ادامه داد: مدیران مجموعه قرارگاه در مشهد اعلام کرده‌اند که ظرفیت انجام کار تا سقف ۸۰۰ میلیارد تومان در سال را دارند و این آمادگی وجود دارد تا حجم کار را تا مبلغ پنج هزار میلیارد تومان افزایش دهیم و از قرارگاه نیز می‌خواهیم در چهارچوب این مبلغ، کار را تعریف و اجرا کنند.

شهردار مشهد با اشاره به فعالیت هزار و ۲۰۰ نیروی کارگری در پروژه‌های شهرداری که توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) درحال اجراست، افزود: از قرارگاه درخواست داریم تا با فعال کردن بیشتر کارگاه‌ها نیروهای فعال در آن را به ۲ هزار نفر افزایش دهد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد نیز در این نشست اظهار داشت: اولویت شورای شهر، تقویت حمل و نقل عمومی به‌ویژه خطوط قطارشهری است. یکی از برنامه‌ها  و اولویت‌ها در پروژه مترو مشهد، بهره‌برداری از ۵٫۲ کیلومتر خط سه حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) به عنوان اولویت است تا زائران و مجاوران بتوانند هرچه زودتر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

ایمان فرهمندی خاطرنشان کرد: در کنار خط سه، حفاری خط چهار نیز توسط دستگاه حفار آغاز شده و باید تمام جوانب ایمنی در هنگام حفاری تونل مورد توجه قرار گرفته و به‌کار بسته شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد