تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 20:25
کد خبر : 137136

پلمب ۹۰۰ واحد صنفی بدون مجوز در کهگیلویه وبویراحمد

پلمب ۹۰۰ واحد صنفی بدون مجوز در کهگیلویه وبویراحمد

امیرتیمور موسویان در جلسه ستاد تنظیم بازار در دهدشت اظهار کرد: امروز یکی از آسیب‌های اقتصادی، بهداشتی و امنیتی که عدم رعایت حقوق مصرف کننده را به همراه دارد رشد بی رویه واحدهای صنفی بدون مجوز است که دارند فعالیت می کنند و آثار زیان باری به همراه دارند. وی خواستار استفاده از ظرفیت دادستان‌های

امیرتیمور موسویان در جلسه ستاد تنظیم بازار در دهدشت اظهار کرد: امروز یکی از آسیب‌های اقتصادی، بهداشتی و امنیتی که عدم رعایت حقوق مصرف کننده را به همراه دارد رشد بی رویه واحدهای صنفی بدون مجوز است که دارند فعالیت می کنند و آثار زیان باری به همراه دارند.

وی خواستار استفاده از ظرفیت دادستان‌های هر شهرستان در این راستا شد و بیان کرد: این مهم در استان شروع شده و در سه ماه اخیر سه هزار و ۹۰۰ واحد متخلف شناسایی شد.

موسویان افزوذ: از این تعداد ۹۰۰ واحد بدون مجوز پلمب شد.

همچنین روح‌الله باقری فرد در این نشست بحث حمایت از کالای ایرانی را یادآور شد و اظهار کرد: تا زمانی که متولیان در سطح عرضه از کالاهای ایرانی حمایت نکنند بازار تنظیم نخواهد شد و در سطح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به همجواری کهگیلویه با بنادر جنوبی و ورود کالاهای قاچاق به این شهرستان از استقرار سه ایست ثابت بازرسی در استان خبر داد و گفت: به جهت جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کهگیلویه، یکی از این ایست‌ها در این شهرستان دایر خواهد شد.

این سخن باقری واکنش فرماندار کهگیلویه را در پی داشت و دارا کریمی نژاد ایست بازرسی را مرکز فساد عنوان و اظهار کرد: کسی که بخواهد از ایست بازرسی رد شود می شود، سوء مدیریت‌ها باعث می شود نتوانتیم از وورد کالای قاچاق جلوگیری شود.

باقری از آرد و گندم به عنوان دو کالای استراتژیک و مهم یاد کرد و خواستار نظارت و حساسیت ویژه بر توزیع آرد عشایری شد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا؛ وی گفت: در همین راستا طی بازدید میدانی که داشتیم شماره تلفن‌هایی در لیست بود که وجود خارجی نداشتند، لذا تعاون روستایی با عوامل توزیع هماهنگ باشند و لیست‌ها با تاییدیه دهیار، شورای روستا و فرمانداری باشد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد