تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 16:50
کد خبر : 137100

سید ابراهیم حسینی به تریبون نماز جمعه ساوه بازمی‌گردد

سید ابراهیم حسینی به تریبون نماز جمعه ساوه بازمی‌گردد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ستاد نماز جمعه ساوه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته ساوه به امامت حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در مصلی این شهر برگزار می‌شود. گفتنی است حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ۴ آذرماه سال ۱۳۹۴

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ستاد نماز جمعه ساوه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته ساوه به امامت حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در مصلی این شهر برگزار می‌شود.

گفتنی است حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ۴ آذرماه سال ۱۳۹۴ با دریافت حکمی به عنوان امام جمعه ساوه معرفی و جایگزین حجت الاسلام حسین تقوی شده بود و ماه گذشته پس از مطرح شدن تغییر ائمه جمعه چند شهر از جمله لواسان، حجت الاسلام حسینی آخرین خطبه خود را در ۲۶ شهریور ایراد کرد و در آن از مردم ساوه حلالیت طلبید.

انتشار خبر خداحافظی امام جمعه ساوه، واکنش‌های فراوانی را در فضای رسانه‌ای استان به دنبال داشت و اقشار مختلف مردم نسبت به این تغییر واکنش نشان دادند.

بنابر اظهار بسیاری از فعالان فرهنگی و اجتماعی، مواضع صریح و انقلابی، حفظ انسجام و همبستگی بین مسئولان شهرستان و ورود تأثیرگذار در مسائل زیست محیطی مثل احداث سایت پسماند در این شهر از اقدامات مثبت حجت الاسلام حسینی به شمار می‌رود که موجب حمایت مردم و درخواست استمرار حضور وی در ساوه شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد