تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 - 6:15
کد خبر : 10793

محموله کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری کشف شد

محموله کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری کشف شد

سردار غلامعباس غلامزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان به سمت استان‌های مرکزی کشور موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان قرار گرفت. وی افزود: مأموران طی عملیات ایست و بازرسی در محور

سردار غلامعباس غلامزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان به سمت استان‌های مرکزی کشور موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران طی عملیات ایست و بازرسی در محور یاسوج – لردگان به یک کامیون کشنده حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۲هزار و ۹۴۰ اجزاء و قطعات مانیتور قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و یک نفر نیز در این راستا دستگیر شد.

غلامزاده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان پیرو تآکیدات مقام معظم رهبری و برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا را همواره در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه پلیس با اقدامات خود در راستای تأمین نظم و امنیت از زائران امام حسین مراقبت می‌کند، گفت: ما باید تلاش کنیم زائران هیچ گونه دغدغه‌ای در خصوص اعزام و امنیت نداشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری اولویت نخست را تأمین امنیت زائران اربعین حسینی برشمرد و خاطرنشان کرد: تأمین نظم و امنیت رضایتمندی زائران اربعین حسینی از اولویت‌های کاری پلیس استان است.

غلامزاده ادامه داد: بخش عمده‌ای از تأمین امنیت اربعین بر عهده نیروی انتظامی است در این راستا زائران اربعین حسینی ضمن مشارکت در تأمین امنیت توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهایی پیام/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد