تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 - 12:32
کد خبر : 135305

موکب‌های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند

موکب‌های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند

احمد کرمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: موکب‌های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند و پیش بینی می‌شود بازگشت زوار اربعین حسینی از طریق مرز مهران تا روز شنبه ۱۰ مهر ادامه داشته باشد. وی افزود: از بدو ورد زائر به کشور خدمات دهی به زوار از

احمد کرمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: موکب‌های مرز مهران تا برگشت کامل زوار فعال هستند و پیش بینی می‌شود بازگشت زوار اربعین حسینی از طریق مرز مهران تا روز شنبه ۱۰ مهر ادامه داشته باشد.

وی افزود: از بدو ورد زائر به کشور خدمات دهی به زوار از جمله تست‌های کرونا، غربالگری و کنترل‌های بهداشتی و عبور از گیت گذرنامه در اسرع وقت و پذیرای مواکب انجام شده و از طریق ناوگان اتوبوسی مستقر در مرز به مقاصد خود منتقل  می‌شوند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: بیش از۳۰ موکب در سطح استان فعال بود که ۲۴موکب در پایانه مرزی مهران مستقر بوده‌اند.

وی افزود: قرارگاه آب در مرز مهران دایر بوده و آبرسانی به زوار به خوبی انجام شده و در این زمینه مشکلی وجود نداشته است.
 
کرمی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در پایانه مرزی مهران در حال حاضر در مرز مهران مستقر هستند، ابراز کرد: تا روز شنبه پیش بینی بازگشت زوار داریم و همچنان انتظار داریم که موکب‌ها در سطح پایانه مرزی مهران همچنان این آمادگی لازم را داشته باشد و متناسب با ظرفیت ورود به کشور آمادگی لازم را داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد