تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 15:11
کد خبر : 135179

۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از سوی بسیج سازندگی پرداخت شد

۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از سوی بسیج سازندگی پرداخت شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ حسن ملک حسینی امروز در مراسم افتتاح تعدادی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان اظهار داشت: رفع محرومیت و کمک به ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و توسعه استان از رویکردهای سپاه و بسیج سازندگی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ حسن ملک حسینی امروز در مراسم افتتاح تعدادی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان اظهار داشت: رفع محرومیت و کمک به ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و توسعه استان از رویکردهای سپاه و بسیج سازندگی است و در استان هم تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم بخشی از غبار محرومیت را از سیمای مناطق کمتر برخوردار استان، کنار بزنیم.

وی با بیان اینکه توجه به اقتصاد و معیشت مردم هم بخشی از اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر تاکید و توجه ویژه بر موضوعات اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی داشتند و ما هم خود را برای تحقق آن وظیفه مند می‌دانیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان بیان داشت: در سال‌های اخیر ۵ هزار و ۸۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی در استان ایجاد شد که زمینه اشتغال ۸ هزار نفر را عمدتا در بخش صنایع تبدیلی فراهم کرد.

فرمانده سپاه قزوین: رویکرد سپاه در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تحقق اقتصاد مقاومتی استنمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی عشایر استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شوداقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با مشکلات است

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کمک کنند، گفت: برای راه اندازی این عرصه‌های اقتصادی بیش از ۱۲۰ میلیاردتومان تسهیلات قرض الحسنه و عقود اسلامی در اختیار مردم استان قرار گرفته است.

ملک حسینی به دیگر پروژه‌های محرومیت‌زدایی که از سوی بسیج سازندگی در استان اجرا شده است، اظهارداشت: در ۵ سال گذشته برای اجرای طرح‌های عمرانی مانند ساخت ۳ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی، خانه عالم، غسالخانه، ایجاد کانال‌های انتقال آب کشاورزی، آبرسانی به روستاها و غیره ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار در راستای محرومیت‌زدایی هزینه کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج، خادم مردم هستند و آن را افتخار خود می‌دانند. ضمن اینکه ما همواره تلاش کرده‌ایم از همه ظرفیت‌های بسیج و سپاه در راستای اجرای مأموریت‌های محرومیت‌زدایی استفاده کنیم. بسیاری از پروژه‌هایی که از سوی بسیج سازندگی انجام می‌شود با همکاری گروه‌های جهادی است.

ملک حسینی گفت: ساخت مسکن محرومان، ایجاد جاده‌های بین مزارع، احیای قنوات، طرح‌های آبرسانی و غیره در روزهای اخیر و همزمان با هفته دفاع مقدس در استان به بهره برداری رسیده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد