تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 6:56
کد خبر : 61499

تشکیل ستاد ویژه در بهزیستی برای ۵ آسیب اجتماعی

تشکیل ستاد ویژه در بهزیستی برای ۵ آسیب اجتماعی

– اخبار اجتماعی – وحید قبادی‌دانا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به فعالیت ۴۴ هزار مرکز تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد:  با راه‌اندازی سامانه شفافیت ٢٢ هزار قرارداد در این سامانه شفاف‌سازی شد و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی کشور این اطلاعات را رویت کنند. وی تصریح کرد:

– اخبار اجتماعی –

وحید قبادی‌دانا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به فعالیت ۴۴ هزار مرکز تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد:  با راه‌اندازی سامانه شفافیت ٢٢ هزار قرارداد در این سامانه شفاف‌سازی شد و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی کشور این اطلاعات را رویت کنند.

وی تصریح کرد: پس از راه‌اندازی سامانه شفافیت،‌مهر ماه  نیز سامانه دیده‌بان  رونمایی می‌شود. البته ما بنای افشاگری و مچ‌گیری نداریم بلکه فعالیت‌هایمان در راستای شفاف سازی و ارائه خدمات به موقع است.

رئیس سازمان بهزیستی همچنین به استانداردسازی شیرخوارگاه‌های سراسر کشور اشاره کرد و گفت: چندی پیش این طرح تهیه و ابلاغ شده است و تمام شیرخوارگاه ملزم به رعایت استانداردها در مراکز هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های سازمان درباره ساماندهی کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: در این بخش هر یک از سازمان‌ها و دستگاه‌ها وظایفی دارند  و ٩

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد