تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 9:55
کد خبر : 133276

همایش دلدادگان حسینی روز اربعین در قزوین برگزار می‌شود

همایش دلدادگان حسینی روز اربعین در قزوین برگزار می‌شود

– اخبار استانها – علیرضا جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا اشاره به برنامه‌های فرهنگی ستاد مردمی اربعین برای جاماندگان از سفر به کربلا اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده توسط ستاد مردمی اربعین استان قزوین و پس از اخذ مجوزهای لازم از ستاد استانی کرونا مراسم پیاده‌روی روز اربعین با عنوان

– اخبار استانها –

علیرضا جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا اشاره به برنامه‌های فرهنگی ستاد مردمی اربعین برای جاماندگان از سفر به کربلا اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده توسط ستاد مردمی اربعین استان قزوین و پس از اخذ مجوزهای لازم از ستاد استانی کرونا مراسم پیاده‌روی روز اربعین با عنوان همایش دلدادگان حسینی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این همایش در روز دوشنبه ۵ مهرماه برگزار و از مسیرهای اعلامی آغاز و تا نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت و تمامی مسیرها به سوی گلزار شهدای امامزاده حسین‌(ع) خواهد بود. همچنین در گلزار شهدا و در جوار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و پس از اقامه نماز ظهر و عصر سخنرانی و قرائت زیارت اربعین حسینی انجام خواهد شد.

دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی استان یادآور شد: همچنین در راستای هرچه باشکوه‌تر شدن این حرکت عظیم در مسیرهای پیاده‌روی و همچنین در گلزار شهدا نسبت به برپایی موکب های حسینی توسط هئیات مذهبی شهر قزوین اقدامات لازم انجام و موکب‌های مستقر در حوزه‌های مشاوره، پزشکی، سلامت، خدمات اجتماعی و پذیرایی با رعایت کلیه پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مد نظر ستاد کرونا اقدام خواهند کرد.

۳۱۳ سفیر سلامت از قزوین به گردهمایی جهانی اربعین می‌روند۴۰ موکب از استان قزوین برای مراسم اربعین راهی عراق می‌شوندامام‌جمعه قزوین: همه امکانات برای برگزاری پرشکوه مراسم اربعین حسینی بسیج شود

جلیلوند ادامه داد: مردم شریف شهر قزوین می‌توانند از ساعت ۹ صبح و از درب منازل و همراه با خانواده و با به همراه داشتن پرچم حسینی نسبت به حرکت به سمت مسیرهای اعلامی اقدام و در اشاعه فرهنگ پیاده‌روی اربعین سهیم باشند. در ضمن جهت اقامه نماز ظهر و عصر به همراه داشتن جانماز و مفاتیح شخصی در راستای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

به گفته دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی استان مسیرهای مشخص‌شده برای پیاده‌روی اربعین به شرح زیر است:‌

️مسیر شماره یک : دروازه رشت به سمت گلزار شهدا

️مسیر شماره ۲ : چهارراه بنیاد شهید به سمت گلزار شهدا

️مسیر شماره ۳ : میدان میرعماد به سمت گلزار شهدا

️مسیر شماره ۴: میدان ولیعصر به سمت گلزار شهدا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد