تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 20:32
کد خبر : 103575

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در نیشکهر

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در نیشکهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، مأموران یگان تکاوری شهرستان نیکشهر هنگام ایست و بازرسی در محور “نیکشهر” به “چابهار”به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و با دستور ایست آن را متوقف کردند. در بازرسی از این خودرو، تعدادی لوازم وابزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، مأموران یگان تکاوری شهرستان نیکشهر هنگام ایست و بازرسی در محور “نیکشهر” به “چابهار”به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و با دستور ایست آن را متوقف کردند.

در بازرسی از این خودرو، تعدادی لوازم وابزار آلات شامل، ۱۰عدد آچار انبرقفلی، ۵۰ عدد پیچ گوشتی، ۴۰ عدد آچاربکس،  ۶۵ عدد سیم چین، ۵۰ عدد انبردستی، ۱۵۰عددفازمتر، ۴۵ عدد قیچی،  ۴۵ عدد انبر پرچ، ۴۰۰ عدد متر فلزی، ۱۲۰عدد آچار خورشیدی و ۲ هزار و ۷۳۶ قوطی نوشیدنی خارجی قاچاق که داخل این خودرو بارگیری شده بودند، کشف شد.

ارزش ریالی کالای های کشف شده، توسط کارشناسان اداره گمرک یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این رابطه یک فرد متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد