تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 - 7:01
کد خبر : 13319

کشف محموله ۲۰ تنی چوب قاچاق در رودبارجنوب

کشف محموله ۲۰ تنی چوب قاچاق در رودبارجنوب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ما، حفاظت از محیط زیست بنیانی شرعی دارد و به عنوان وظیفه ای همگانی محسوب می شود. سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از کشف محموله ۲۰ تنی چوب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ما، حفاظت از محیط زیست بنیانی شرعی دارد و به عنوان وظیفه ای همگانی محسوب می شود.

سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از کشف محموله ۲۰ تنی چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه بی امان با پدیده قاچاق کالا ، ماموران پلیس آگاهی در حین کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده حامل چوب مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را به پارکینگ منتقل کردند.

وی افزود: در بررسی دقیق و تخصصی مشخص شد که محموله مذکور شامل فاقد مجوز های لازم و قاچاق می باشد.

سرهنگ فیروز بخت تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیرو یک دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پایان ضمن اشاره به این مطلب که حفاظت از محیط زیست وظیفه ای همگانی است گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی به جهت افزایش اشتغال، برخورد پلیس با قاچاقچیان کالا محکم و قاطع خواهد بود.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد