تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 - 5:46
کد خبر : 13292

افتتاح نمایشگاه دائمی کالاهای تولیدات داخلی در سمنان

افتتاح نمایشگاه دائمی کالاهای تولیدات داخلی در سمنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان از افتتاح نمایشگاه دائمی کالاهای تولیدات داخلی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان از افتتاح نمایشگاه دائمی کالاهای تولیدات داخلی در دهه فجر امسال در ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی خبر داد.

وی با اشاره به مطالبات مهم مقام معظم رهبری در مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا و ارز خواستار عزم عمومی برای حمایت از تولیدات داخلی شد.

دانایی قاچاق را یکی از عوامل تاثیر گذار در بیکاری و بروز مشکلات اقتصادی در جامعه توصیف و خواستار آگاه سازی عمومی مطلوب در خصوص پدیده شوم قاچاق کالا و مصرف آن در کشور و آثار زیان بار آن در تولید و اشتغال در جامعه شد.

فرماندار شهرستان سمنان در ادامه از اجرای طرح شناسایی انبارها،سردخانه ها و محل نگهداری کالا، از شناسایی یک هزارو ۳۷۰ انبار در سطح شهرستان خبر داد.

انتهای پیام / ه

جزئیات جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد