تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 9:53
کد خبر : 13145

کشف محموله ۱۲ میلیارد ریالی گوشی قاچاق در همدان

کشف محموله ۱۲ میلیارد ریالی گوشی قاچاق در همدان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان همدان موفق به کسب خبری پیرامون قاچاق مقادیری گوشی تلفن همراه شدند. وی گفت:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان همدان موفق به کسب خبری پیرامون قاچاق مقادیری گوشی تلفن همراه شدند.

وی گفت: قاچاقچیان کالا و ارز از شهرهای مرزی غرب کشور با خودرو های سواری از طریق محورهای مواصلاتی استان همدان قصد انتقال این محموله به استان های مرکزی کشور و تهران را داشتند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز قرار گرفت.

سردار کامرانی صالح گفت: اکیپ ماموران درقالب گشت نامحسوس در محورهمدان- کرمانشاه اعزام و هم زمان اقدامات کنترلی و مراقبتی در ایستگاه بازرسی شهید زارعی تشدید شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد:  اکیپ گشت در حوالی پلیس راه همدان- کرمانشاه به خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و این خودرو را  متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه گفت: پس از دستگیری راننده تعداد یک هزار و ۳۴۷ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف و در این خصوص پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد