تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 16:52
کد خبر : 130662

نماز جمعه در ۱۹ شهر استان بوشهر برگزار نمی‌شود

نماز جمعه در ۱۹ شهر استان بوشهر برگزار نمی‌شود

– اخبار استانها – حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، جلوگیری از گسترش بیماری کرونا را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: اکنون تمام شهرهای استان بوشهر بر اساس اعلام وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی قرار دارد و رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای شکسته شدن زنجیره انتقال کرونا یک ضرورت دارد. وی با

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، جلوگیری از گسترش بیماری کرونا را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: اکنون تمام شهرهای استان بوشهر بر اساس اعلام وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی قرار دارد و رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای شکسته شدن زنجیره انتقال کرونا یک ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه از ۴۰ شهر استان بوشهر ۲۵ شهر دارای امام جمعه است افزود: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر، فردا ۲۶ شهریور ماه نماز جمعه در مرکز استان و ۱۸ شهر دیگر برگزار نمی‌شود.

فریضه نماز جمعه فردا در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شودنماز جمعه ۲۶ شهریورماه در کاشان با ظرفیت محدود اقامه می‌شودنماز جمعه این هفته در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ۶ شهر استان با رعایت دستورالعمل بهداشتی تصریح کرد: فردا ۲۶ شهریورماه نماز جمعه در شهرهای عسلویه، اهرم، دیلم، خورموج، کاکی و جم با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برگزار می‌شود.

بهمیاری با اشاره به همراه داشتن وسائل اقامه نماز در شهرهایی که نماز جمعه برگزار می شود افزود: نمازگزاران در شهرهای یاد شده در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ماسک، مُهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد