تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 19:39
کد خبر : 130506

دبیر چهارمین سوگواره تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب شد

دبیر چهارمین سوگواره تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمد جوروند با صدور حکمی «مصطفی بوعذار» را به‌عنوان دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب کرد. بوعذار از فعالان تئاتر کشور و برگزیده جشنواره‌های متعدد است که دبیری برخی رویدادهای ملی – فرهنگی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمد جوروند با صدور حکمی «مصطفی بوعذار» را به‌عنوان دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب کرد.

بوعذار از فعالان تئاتر کشور و برگزیده جشنواره‌های متعدد است که دبیری برخی رویدادهای ملی – فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

بوعذار هم کانون مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رئیس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای سومین بار در این رویداد به‌عنوان دبیر و مجری طرح برگزاری این سوگواره ملی معرفی می‌شود.

چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با هدف تبیین مفاهیم عاشورایی و جریان عظیم و مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی و ترویج فرهنگ دینی به‌عنوان تنها رویداد نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع اربعین حسینی است.

این دوره با مشارکت فعال سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز و همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران، کانون تئاتر دینی، اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از اول تا پنجم مهرماه سال جاری با حضور هنرمندان و تعزیه‌خوانان منتخب کشور همزمان در ۱۰ مکان اجرایی در سطح شهر اهواز برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد