تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 12:40
کد خبر : 130107

کشف بیش از ۳۰۰ قلم داروی احتکار شده از منزل کارمند داروخانه در کرمان

کشف بیش از ۳۰۰ قلم داروی احتکار شده از منزل کارمند داروخانه در کرمان

سردار”عبدالرضا ناظری” پیش از ظهر امروز ۲۳ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه شناسایی توزیع خارج از شبکه و داروی قاچاق که اخیرا با جدیت بیشتر در دستور کار ناجا قرار گرفته، کار در رده های مختلف دنبال می شود و در این راستا پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان یک

سردار”عبدالرضا ناظری” پیش از ظهر امروز ۲۳ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه شناسایی توزیع خارج از شبکه و داروی قاچاق که اخیرا با جدیت بیشتر در دستور کار ناجا قرار گرفته، کار در رده های مختلف دنبال می شود و در این راستا پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان یک انبار منزل مسکونی را شناسایی کردند که مقادیر زیادی دارو در ان نگهداری می شد.

وی افزود: در بازرسی از این منزل قریب به ۳۲۵ قلم دارو شامل ۴۲۵ عدد انواع داروهای مختلف که در شرایط غیراستاندارد و در یخچال مواد غذایی نگهداری می شد، کشف شد.

ناظری با اشاره به اینکه در نگهداری این داروها ضوابط رعایت نشده، تصریح کرد: فردی که داروها از منزل وی کشف شده، کارمند داروخانه بوده و در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توزیع برخی از این داروها خارج از شبکه بیان کرد: بخشی از داروها مخدر بوده که در برخی از شیشه ها مواد مخدر شبیه متادون وجود دارد اما متادون نیست و این موضوع در دست بررسی است که مواد اولیه آنها چیست.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی داروهای کشف شده، بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: با توجه به شیوع کرونا و شرایطی که در کشور وجود دارد، نیروی انتظامی با قاچاق دارو به ویژه داروهای کرونا و همچنین نگهداری و توزیع دارو خارج از شبکه با تمام توان و با پشتیانی قضایی برخورد. می کنیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد