تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 9:56
کد خبر : 130057

توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در دیلم

توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در دیلم

سرهنگ رضا اسماعیلی اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی با رصد اطلاعاتی وکنترل تردد خودروهای عبوری در محورهای خاکی اطراف ایستگاه بازرسی شهید موسوی منتهی به استان خوزستان، موفق شدند ۴ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.  به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا

سرهنگ رضا اسماعیلی اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی با رصد اطلاعاتی وکنترل تردد خودروهای عبوری در محورهای خاکی اطراف ایستگاه بازرسی شهید موسوی منتهی به استان خوزستان، موفق شدند ۴ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در بازرسی از خودرو های توقیفی، پوشاک، پارچه و ظروف آشپزخانه خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، اضافه کرد: در این رابطه ۴ دستگاه خودرو سواری توقیف و ۴ متهم نیز دستگیر که در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد