تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 15:11
کد خبر : 129446

کشف ۲۵ تن سیمان احتکار شده در اصلاندوز

کشف ۲۵ تن سیمان احتکار شده در اصلاندوز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از اردبیل  صادقی بیان کرد: با اعلام گزارشی مبنی بر احتکار سیمان در یکی از انبارهای سطح شهر، موضوع توسط بازرسین اداره صمت شهرستان پیگیری و در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: با همکاری بازرسین اداره صنعت، معدن و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا از اردبیل  صادقی بیان کرد: با اعلام گزارشی مبنی بر احتکار سیمان در یکی از انبارهای سطح شهر، موضوع توسط بازرسین اداره صمت شهرستان پیگیری و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت پارس آباد، بازرسین اتاق اصناف و نیروی اتتظامی از این محل ۵۰۰ کیسه سیمان احتکار شده کشف و ضبط شد. 

وی تصریح کرد: ارزش ریالی کالای احتکار شده ۱۸۰ میلیون ریال می باشد که پس از تکمیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی رای محکومیت فرد احتکار کننده به ارزش  180 میلیون ریال صادر شد و سیمان احتکار شده نیزبا حضور بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به مصرف کنندگان توزیع گردید .

دکتر صادقی در راستای برخورد قاطعانه با محتکران کالا از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا شناسایی محتکران  کالاهای اساسی ، مراتب را از طریق سامانه  ارتباطی ۱۲۴ در مرکز استان و شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود .

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد