تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 21:58
کد خبر : 128715

نگاه عمیق، تیزبینی و ژرف‌اندیشی از ویژگی‌های سرلشکر فیروزآبادی بود

نگاه عمیق، تیزبینی و ژرف‌اندیشی از ویژگی‌های سرلشکر فیروزآبادی بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار ذبیح‌الله نامور رئیس کانون وابستگان  ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)،‌ در پیامی درگذشت سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت. در این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار ذبیح‌الله نامور رئیس کانون وابستگان 
ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)،‌ در پیامی درگذشت سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین 
من المومنین  رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه  فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا
(  قرآن کریم .الاحزاب. ۲۳)

روح بلند سیّد و ستاره ی درخشان نیروهای مسلح آسمانی شد.

سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیّد حسن آقایی فیروزآبادی  یار و همراه امین مقام معظم رهبری و فرماندهی  کل قوا ، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا  در سن ۷۰ سالگی ودر سالروز تولدش آسمانی شد و به ملکوت اعلی پیوست.

بزرگ مردی که در سال های قبل از پیروزی انقلاب  در مشهد مقدس در دروس رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت داشت و با تحصیلات عالیه ، علیه رژیم ستم شاهی مبارزه نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خدمات شایان و کم نظیری   در نهادهای انقلاب اسلامی پرداخت و تا لحظه ی آسمانی شدن، خدمات بی بدیلی از خود برجای نهاد و آنها را به عنوان گنجینه های سراسر افتخار  برای نسل های حاضر و آیندگان به ودیعه گذاشت.

از یک سوی  خدمات آن سیّد نورانی و حکیم فرزانه در  جهاد سازندگی، جمعیت هلال احمر ،پشتیبانی جنگ نخست وزیری و به ویژه مدت ۲۷ سال در راس ستاد کل نیروهای مسلح از مهمترین مسئولیت های  آن فقید سعید می باشند.

همآهنگی وصف ناپذیر، انسجام خردمندانه، وحدت رویه ،  قدرت عمل فوق العاده و… بخشی از  نمونه های اتحاد، رشد و بالندگی نیروهای مسلح کشورمان درتمامی این سالیان و تاکنون می باشند که براساس راهبری و راهبردهای حضرت امام خامنه ای  عزیز ، توسط سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی وسایر عزیزان و متولیان پس از وی صورت پذیرفته است.

اعتقاد  راسخ، عمیق و کامل دکتر سید حسن فیروز آبادی به اسلام عزیز ،امام خمینی ” ره” مقام معظم رهبری و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه ،نگاه عمیق و ژرف اندیش و بی بدیل وی و نیز اشراف بر  سیاست های حاکمان و نیروهای مسلح جهان و به ویژه نیروهای مسلح و عظیم کشورمان  همچون آجا، سپاه، ناجا، ودجا، بسیج مردمی و… در تمامی زمینه ها و عرصه ها  بر همه  متخصصان ،متعهدان و صاحبنظران داخلی و خارجی روشن و مبرهن می باشند.

نگاه و نگرش عمیق، تیزبین، هوشمندانه ،ژرف اندیشی ، مطالعه وشنیدن حرف ها و مطالب  مقامات وفرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروهای مسلح ودیگران و اخذ و ابلاغ تصمیمات و سیاست های راهبردی،  فراگیر و جامع  از دیگر  ویژگی های منحصر به فرد وی می باشد که حاصل تمامی این سال ها  با اهتمام و جدیت فرماندهان و مسئولان و کارکنان نیروهای مسلح و سایر قوا و سازمان‌ها، منتّج  به  شکوه، عظمت و اقتدار وصف ناپذیر نیروهای مسلح گردیده است. 

بحمدالله این مسیر درست و نورانی توسط همکاران و یاران همچنان تحت  راهبری فرماندهی معظم کل قوا با قوت، قدرت و شتاب هرچه بیشتر به پیش می‌رود و در حال رسیدن به اوج  قله ها و کمالات می باشند.

از سوی دیگر  اخلاق  نیکو ، شایسته،  سعه صدر و بردباری رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح ودر کنار همه اینها، حساسیت و  انجام تکلیف دینی و شرعی نسبت به ارتقای  سطح معنوی خانواده  را می توان از دیگر برجستگی های آن عزیز سفر کرده عنوان نمود.

حال در این شرایط کرونایی جهان و نیز کشور مان در خصوص ویروس منحوس کرونا  که ناجوانمردانه به جان انسان‌ها افتاده آن مرد الهی و افتخار عظیم اسلام  ،ایران ، رهبری و نیروهای مسلح و یار دیرین و وفادار امام “ره” و رهبری وفرماندهی معظم کل قوا، هم زمان با سالروز تولدش در سن ۷۰ سالگی آسمانی شد و به ملکوت اعلی پیوست و به یاران صدیق و شهیدان والا مقام پیوست  .

رییس ، مدیران ، کارکنان کانون و آحاد وابستگان  ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء “ص” فقدان آن سلاله پاک رسول الله “ص”وسیّد و ستاره ی درخشان نیروهای مسلح را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا و آحاد نیروهای مسلح و عموم مردم عزیز گرانقدر و بی نظیر کشور عزیزمان ایران  اسلامی را تسلیت می‌گویند و از خداوند متعال می‌خواهند که روح آن فقید سعید را با انبیاء” ص” واولیاء الله  ، شهدا و صدیقین محشور   و به یاران، همکاران، رهروان ، ملت شریف ایران و ملت های جهان اسلام صبر و شکیبایی عطا فرمایند.

رییس کانون وابستگان ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)

سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار ذبیح الله نامور»

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد