تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 10:20
کد خبر : 6375

برگزاری ۵ نشست تخصصی با موضوع عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن

برگزاری ۵ نشست تخصصی با موضوع عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، پنج نشست تخصصی با موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب از سوی کمیته عفاف و حجاب در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.  در راستای برنامه‌های محتوایی کمیته عفاف و حجاب  نمایشگاه قرآن، نمایش آثار برگزیده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، پنج نشست تخصصی با موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب از سوی کمیته عفاف و حجاب در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

 در راستای برنامه‌های محتوایی کمیته عفاف و حجاب  نمایشگاه قرآن، نمایش آثار برگزیده حوزه عفاف و حجاب، برگزاری ۵ نشست تخصصی با موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب و همچنین کارگاه‌های آموزشی مرتبط از اولویت‌های این بخش خواهد بود.

همچنین با توجه به ازدحام جمعیت و برای فراغت بال خانواده‌ها در بازدید، مهدکودک قرآنی در این بخش دایر می‌شود که در آن مربیان با موضوعات عفاف و حجاب به کودکان نقاشی آموزش می‌دهند و آثار تولید شده از سوی کودکان نیز در نمایشگاهی در همان بخش در معرض دید قرار خواهند گرفت.

با استفاده از توانمندی بخش خصوصی که در موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند، طرح «من حجاب را دوست دارم» در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه به اجرا در می‌آید که در قالب آن از کودکان با پوشش مناسب، عکس‌برداری شده و این عکس‌ها علاوه بر قرار گرفتن در فضای مجازی، در قالب‌های زیبا و متنوع به خانواده‌های کودکان ارائه می‌شوند.

درخواست اولیه مدیران این بخش، برای فضای موردنیاز این بخش، ۵ هزار متر مربع غیر مفید بوده تا بتوانند سه هزار و ۵٠٠ متر مربع فضای مفید از دل آن بهره‌برداری کنند. تاکنون نیز بیش از ١۵٠ شخصیت حقیقی و حقوقی متقاضی حدود سه هزار متر مربع فضا شده‌اند که اگر فضای مورد نیاز در اختیار این بخش قرار گیرد، همه درخواست‌ها پذیرفته می‌شوند و در غیر این‌صورت براساس آئین‌نامه گزینش صورت خواهد گرفت. 

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی»  ٧ تا ٢۶ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد