تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 10:12
کد خبر : 12769

۳۳۰ برنامه هفته «امربه‌معروف و نهی از منکر» در استان کردستان اجرا می‌شود

۳۳۰ برنامه هفته «امربه‌معروف و نهی از منکر» در استان کردستان اجرا می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمود الله‌مرادی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و «امربه‌معروف و نهی از منکر» و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه استان که در راستای ترویج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمود الله‌مرادی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و «امربه‌معروف و نهی از منکر» و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه استان که در راستای ترویج این فریضه الهی گام برمی‌دارند، به تشریح برنامه‌های این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ و پایمردی ملت شریف ایران در مقابل همه دنیای کفر بوده که دلاورمردان با ایثار و جان خود توانستند با زیاده‌خواهی دشمنان مقابله کنند و اجازه ندادند یک وجب از خاک وطن به دست بیگانگان بیفتد.

وی گفت: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا بخاطر اینکه دشمنی خود را بر علیه کشور عملی کنند، برای ضربه‌زدن و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی «داخلی کردن جنگ، منطقه‌ای کردن جنگ و جنگ مستقیم» را طراحی کردند که با مشت‌های آهنین ملت مواجه شدند و رزمندگان اجازه تسلط به سرنوشت کشور را به دشمنان ندادند.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به مقدس بودن دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران جنگ همه دینا صدام را تقویت می‌کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند اما خوشبختانه نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و تاریخ هم گواه اقتدار و سربلندی نظام را می‌دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران جنگ با دست خالی با همه دنیا جنگیدند و خون شهیدان دفاع مقدس سبب شده که پایه‌های جمهوری اسلامی روز به روز مستحکم‌تر شود، ادامه داد: اقتدار و عظمت کنونی نظام جمهوری اسلامی از همه زمان‌های گذشته بیشتر است و دشمنان از آن رنج می‌برند.

الله‌مرادی در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: هر سال از اول محرم تا دهه اول محرم مراسمات و برنامه‌های متنوعی برای مردم و اقشار مختلف جامعه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال ستاد احیا «نهضت حسینی، وحدت کلمه، دفاع‌مقدس و امربه‌معروف و نهی از منکر» بوده، اظهار کرد: «پایه‌های اصلی شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی» در این شعار نهفته است.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه در قرآن بیش از ۷۰ بار به امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره شده است، گفت: در این هفته ۳۳۰ برنامه مدون برنامه‌ریزی شده در سطح مرکز و شهرستان‌های استان کردستان اجرا می‌شود و 65 هزار عضو طلایه‌داران این ستاد و سه هزار و ۳۰۰ شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در استان فعال است.

وی گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و علمای اهل سنت کردستان، انجام گشت‌های امربه‌معروف و نهی از منکر باهدف تذکر لسانی، عیادت از بیماران، به‌صدا درآوردن زنگ مدارس، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش یگان‌های نظامی، انتظامی و قضایی، برگزاری شورای اداری با رویکرد ترویج سلامت اداری و تجلیل از رسانه‌های برتر استان از جمله برنامه‌های این هفته است.

وضعیت حجاب بانوان ادارات دولتی کردستان "مطلوب" نیست

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه مهم‌ترین معضل امروزه بیکاری است و اثرات مخربی را بر روی خانواده‌ها و جامعه دارد، خاطر نشان کرد: مسئولان به‌جای رفت‌و آمدها و حرکت‌هایی که باعث اتلاف وقت و خدمتگزاری می‌شود، در جهت رفع این مشکل تلاش کنند.

الله‌مرادی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم که وضعیت حجاب بانوان ادارات و استان را چطور ارزیابی می‌کنید، افزود: حجاب بانوان در سطح ادارت دولتی کردستان «قابل قبول» اما «مطلوب» نیست! و در سطح شهر هم نمی‌توان گفت که بهتر از جاهایی دیگر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد