تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 15:10
کد خبر : 101723

بسیاری از سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود

بسیاری از سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند، در ششمین قرارگاه نوروزی با اشاره به اینکه همه تلاش و توان خود را باید صرف امنیت و آرامش مردم کنیم و به گونه‌ای عمل نمائیم که خدشه‌ای به آرامش و امنیت شهروندان وارد نشود،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند، در ششمین قرارگاه نوروزی با اشاره به اینکه همه تلاش و توان خود را باید صرف امنیت و آرامش مردم کنیم و به گونه‌ای عمل نمائیم که خدشه‌ای به آرامش و امنیت شهروندان وارد نشود، بیان داشت: باید تلاش کنیم که امنیت و آرامش در لایه‌های مختلف اجتماع جاری و ساری شود و احساس امنیت در وجود شهروندان نقش پیدا کند و این مهم جز با تلاش، دوندگی، ایثار و مجاهدت شبانه روزی تحقق پیدا نخواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بسیاری از سرقت‌های خرد توسط افراد معتاد متجاهر انجام می‌شود، عنوان داشت: باید همچون گذشته معتادان متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شوند.

سردار هداوند گفت: در ایام نوروز که در واقع مردم در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند لازم است به گونه‌ای عمل نمائیم که مال و منزل آنان در امان باشد و با سرعت عمل خود باید سارقان و زورگیران را زمین گیر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که آمار جرایم افزایش پیدا کند، بیان داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که همواره شاهد افزایش کشفیات و کاهش وقوع جرایم باشم و این مهم تنها با هم افزایی و تلاش دوچندان اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه امروز شما مسئول هستید و تا در این مسئولیت و جایگاه هستید تلاش کنید که دین خود را ادا کنید، بیان داشت: هیچ گونه اهمال و کم کاری در خدمت به مردم پذیرفته نخواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد