تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 9:20
کد خبر : 12759

ایجاد شورای مشورتی ستادنماز جمعه سبزوار برای حل مشکلات مردم

ایجاد شورای مشورتی ستادنماز جمعه سبزوار برای حل مشکلات مردم

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در حاشیه اولین جلسه شورای مشورتی ستاد نماز جمعه سبزوار در گفتگو باخبرنگار مهر، با اشاره به آیات و روایات موکد بر مشورت و نظر خواهی در امور اظهار کرد: در طول تاریخ کسانی موفق بوده اند که از نظرات و افکار دیگران در امور مهم استفاده کرده‌اند. وی افزود: مشورت و استفاده

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در حاشیه اولین جلسه شورای مشورتی ستاد نماز جمعه سبزوار در گفتگو باخبرنگار مهر، با اشاره به آیات و روایات موکد بر مشورت و نظر خواهی در امور اظهار کرد: در طول تاریخ کسانی موفق بوده اند که از نظرات و افکار دیگران در امور مهم استفاده کرده‌اند.

وی افزود: مشورت و استفاده از نظرات دیگران مسئله ای عقلی است، زیرا یک نفر نمی تواند به همه ابعاد و زوایای یک موضوع پی ببرد و آن  را حل کند.

امام جمعه سبزوار هدف از تشکیل شورای مشورتی ستاد نماز جمعه را تسریع رسیدگی به مشکلات مردم و شهرستان عنوان کرد و  گفت: این شورا در شش کمیسیون فرهنگی، خدمات شهری، محرومیت زدایی، تبلیغات دینی، امنیت و قضایی و کمیسیون بانوان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در حل مشکلات یک منطقه باید از نخبگان و صاحب نظران همان منطقه استفاده کرد افزود: خوشبختانه سبزوار از جمله شهرهای دارای نخبگان و استعدادهای فراوان است و امیدواریم بتوانیم با هم فکری با آنان قدمی برای حل مشکلات شهرستان بر داریم.

مقیسه همراهی مردم و مسئولان را برای حل مشکلات موجود ضروری دانست و تصریح کرد: ستاد نماز جمعه به عنوان خدمتگذار پشتیبان مردم و پیگیر مشکلات آن‌ها خواهد بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد