تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 - 11:28
کد خبر : 22804

امام جمعه نوشین شهر: نظام اسلامی به دنبال ظلم ستیزی است

امام جمعه نوشین شهر: نظام اسلامی به دنبال ظلم ستیزی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشین شهر افزود: عدالت خواهی، ظلم ستیزی، خدامحوری، حرکت در مسیر معنویت، استقلال طلبی، آزادی خواهی و مردم سالاری دینی از دستاوردهای جهانی و بین المللی انقلاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشین شهر افزود: عدالت خواهی، ظلم ستیزی، خدامحوری، حرکت در مسیر معنویت، استقلال طلبی، آزادی خواهی و مردم سالاری دینی از دستاوردهای جهانی و بین المللی انقلاب اسلامی بوده که به کشورهای مختلف جهان صادر شده است.
وی ادامه داد: تنها راه حفظ نظام و ستاوردهای انقلاب تبعیت از ولایت فقیه و پافشاری بر اصول و ارزش های اسلام و انقلاب است و در دهه فجر باید جوانان با این دستاوردها بیشتر آشنا شوند.
وی با اشاره به اینکه ۱۲ بهمن یا اول فوریه روز حجاب نامگذاری شده است، اظهار کرد: در کشورهای اروپایی این روز را با پوشش حجاب گرامی می دارند ولی متاسفانه در کشور ما غربی ها و استکبار تلاش می کنند کمپین های کشف حجاب را طراحی کنند.
امام جمعه نوشین شهر ادامه داد: استکبار و دشمنان می خواهند ایران اسلامی را با فساد اخلاقی، کشف حجاب و شهوت پرستی در باتلاق فرو ببرند و ارزش های حاکم ما را تسخیر کنند.
حجت الاسلام خان بابایی افزود: مسولان و خانواده‌ها باید در مقابل این توطئه ها هوشیار باشند و نقشه دشمنان را خنثی کنند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا نوشین شهر در ۲۵ کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد.
۸۱۳۵/ ۳۰۷۲
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد