تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 19:10
کد خبر : 127580

آقای عین الهی کمبود پزشک را جبران کنند/ طب سنتی با اینکه در ایران زبانزد است اما مظلوم است

آقای عین الهی کمبود پزشک را جبران کنند/ طب سنتی با اینکه در ایران زبانزد است اما مظلوم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چنانچه آقای عین اللهی قرار است وزیر بهداشت شوند باید به ملت تضمین دهند که کمبود پزشک را جبران کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از برنا، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چنانچه آقای عین اللهی قرار است وزیر بهداشت شوند باید به ملت تضمین دهند که کمبود پزشک را جبران کنند اما ایشان از سال ۷۲ تا ۸۳ که مسئول گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی بودند نه تنها افزایش جذب دانشجو نداشتیم بلکه در انتهای مسئولیت ایشان کمتر از ۲ هزار دانشجو در ۳۷ دانشگاه جذب شدند.

او افزود: در سال ۹۹ بیش از ۵۹۰ هزار نفر در کنکور پزشکی شرکت کردند و تنها ۱ درصد پذیرش شدند درحالی که بیش از ۲۰ هزار نفر از آنها معدل بیش از ۱۹ داشتند، آیا این سزاوار است؟ افزایش ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی اصلی‌ترین راهکار کمبود پزشک است.

گودرزی بیان کرد: طب سنتی با اینکه در ایران زبانزد است اما مظلوم است درحالی که سازمان جهانی بهداشت، راهکار طب سنتی را برای سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۳ داده است اما در ایران چرا چنین اتفاقی نمی‌افتد و حتی در بیمارستان‌ها ۱ اتاق، اختصاص به طب سنتی نمی‌دهند. آقای عین اللهی، به ما و ملت تضمین بدهید تا طرح پزشک خانواده، جبران کمبود پزشک و ترویج طب سنتی را اجرایی می کنید.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد