تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 20:16
کد خبر : 127181

کشف ۱۰۶۵ دستگاه ماینر غیر مجاز در ساوجبلاغ البرز

کشف ۱۰۶۵ دستگاه ماینر غیر مجاز در ساوجبلاغ البرز

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ البرز از کشف یک هزار و ۶۵ دستگاه تولید دستگاه ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۰۰میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ علی سلیمانی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر استفاده

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ البرز از کشف یک هزار و ۶۵ دستگاه تولید دستگاه ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۰۰میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ علی سلیمانی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک واحد صنعتی در شهر هشتگرد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا یک هزار و ۶۵ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت : کارشناسان ارزش ریالی ماینر کشف شده را بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال برآورد کرده اند و کالای مکشوفه با تشکیل پرونده به همراه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد