تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 10:47
کد خبر : 127075

جانبازان اصفهان دیروز در صحنه جنگ حاضر بودند و امروز در عزای حسین(ع) + فیلم

جانبازان اصفهان دیروز در صحنه جنگ حاضر بودند و امروز در عزای حسین(ع) + فیلم

– اخبار استانها –  به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ظهر عاشورا حال و هوای دیگری دارد، حال و هوای عجیبی که دل هر آدمی را به سمت خود می برد و قلبش را نشانه می‌رود. ظهر عاشورا همه دوستداران حسین (ع)

– اخبار استانها –

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ظهر عاشورا حال و هوای دیگری دارد، حال و هوای عجیبی که دل هر آدمی را به سمت خود می برد و قلبش را نشانه می‌رود. ظهر عاشورا همه دوستداران حسین (ع) به عزاداری مشغول می‌شوند و یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌دارند.

اقامه نماز ظهر عاشورا در آسایشگاه جانبازان اصفهان به روایت تصویراقامه نماز ظهر عاشورا در استان سمنان به روایت تصاویرنماز ظهر عاشورا در استان کردستان اقامه شد

رزمندگان همچون سال‌های پیش همچنان در صحنه حضور دارند، دیروز در صحنه‌های جنگ و امروز در عزای حسین(ع). جانبازان اصفهانی نیز امروز در آسایشگاه خود به عزاداری پرداخته و با قلبی آکنده از غم و عشق نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند. فضای عزاداری و نماز چنان پرشور و دیدنی بود که هر بیننده‌ای را به سمت خود می‌کشاند.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد