تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1400 - 14:28
کد خبر : 126951

نماز ظهر عاشورا در لرستان اقامه شد

نماز ظهر عاشورا در لرستان اقامه شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، با پایان یافتن مراسم عزاداری روز عاشورا و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقشار مختلف مردم اعم از مرد و زن و پیر و جوان در جای جای شهر صفوف نماز ظهر را تشکیل دادند تا به رسم حسین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، با پایان یافتن مراسم عزاداری روز عاشورا و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقشار مختلف مردم اعم از مرد و زن و پیر و جوان در جای جای شهر صفوف نماز ظهر را تشکیل دادند تا به رسم حسین (ع) و آل حسین (ع) نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه کنند.

نماز باشکوه ظهر عاشورای در مصلای الغدیر شهر خرم آباد به امامت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حضور عزاداران حسینی برگزار شد.

علاوه بر مصلای الغدیر خرم آباد در برخی از مناطق شهر عزاداران حسینی در مساجد و جلوی تکیه‌ها صفوف نماز ظهر عاشورا را تشکیل دادند.

همچنین نماز ظهر عاشورا در مصلاهای نماز جمعه دیگر شهرستان‌های لرستان، مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و مناطق مختلف استان با حضور نمازگزاران و عزاداران حسینی برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد