تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 16:08
کد خبر : 126375

۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار کالا از گمرکات کردستان به خارج از کشور صادر شد

۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار کالا از گمرکات کردستان به خارج از کشور صادر شد

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: رفتارهای بی‌رحمانه برخی از مسئولان موجب آزردگی خاطر

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: رفتارهای بی‌رحمانه برخی از مسئولان موجب آزردگی خاطر مردم خواهد شد. 

وی با تاکید بر اینکه اگر دام به سمت شهرهای مرزی و از مرز خارج شد، حتما برخورد شود، افزود: خودروهای حامل دام‌ که در سطح استان و شهرستان‌ها تردد کرده، قاچاق نیست و کسی حق ندارد با مردم عادی برخورد کنند، چرا مسئولان مردم را با این شرایط اقتصادی اذیت می‌کنند؟

استاندار کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی به هیچ عنوان حق توقیف دام داخل استان و حین خروج از استان به استان‌های دیگر را ندارند.

وی به ضرورت ساماندهی مرزها اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات مطرح شده به بخش ساماندهی مرتبط بوده و باید ساماندهی سریعا اجرایی شود، اگر مرز برای کشور مهم و اهمیت دارد باید مشکلاتش نیز به سرعت انجام بگیرد.

مرادنیا با تأکید بر اینکه شعارهایمان را به عملکرد خود نزدیک کنیم، خاطر نشان کرد: اگر شعار فرصت‌های خوب به واسطه مرزی بودن کردستان می‌دهیم، باید عملکردها هم بالا باشد که خوشبختانه در چهار ماهه نخست سال‌جاری ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار  ترانزیت کالا داشته‌ایم که نشان از ۱۰ میلیارد دلار درآمد برای کشور است.

کرونا و کاهش صادرات در مرز باشماق مریوان/ زنگ خطری که باید مسئولان جدی بگیرندوعده‌های دولتمردان در مرز باشماق چه زمانی اجرایی می‌شود؟مهم‌ترین مرز رسمی ایران و عراق در گیر و دار مشکلات ۱۵ساله؛ آیا مشکلات “مرز باشماق” ساماندهی می‌شود؟+فیلم

وی خطاب به مسئولان متولی بیان کرد: چرا مشکلات کوچک را به مشکلات بزرگ وانمود می‌کنیم، خواهشا حل مشکلات مرزها را سرعت ببخشید، همه متولیان باید در این راستا کمک کنند.

استاندار کردستان به معضل نبود آتش‌نشانی در گمرک باشماق اشاره کرد و بیان داشت: اجازه ندهیم اتفاقی بدی رخ دهد، در غیر این‌صورت هیچ کس نمی‌تواند پاسخ‌گو باشد، ما در مقابل برخی از تهدیدات به راحتی عبور می‌کنیم در حالی‌که باید در برابر این مشکلات، جان، مال و حیثیت استان پاسخ‌گو باشیم.

وی با بیان اینکه عدم تشکیل پرونده‌های قاچاق در  5 تا ۶ ماهه اخیر توسط اداره پست استان هیچ‌گونه توجیهی ندارد، اظهار کرد: اگر خلاف صورت گرفته باید سریعا منعکس و برخورد صورت گرفته و جلوی تخلفات ارسال محموله‌ها در حوزه پست گرفته شود.

مرادنیا با تأکید بر اینکه فرمانداری‌ها و دستگاه‌های کاشف تخلفات را مکتوب و سریعا ابلاغ کنند، یادآور شد: تاخیر موجب از دست دادن زمان و باز کردن راه تخلفات برای دیگر افراد است، سزاوار نیست مال مردم ۴ ماه بلاتکلیف بماند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد