تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1400 - 12:34
کد خبر : 125964

کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیاردی در زنجان

کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیاردی در زنجان

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در حین کنترل خودروهای عبوری در محور بیجار – قیدار به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور ایست، صادر کردند.  وی افزود: مأموران خودرو را که به ظاهر حامل بار یونجه پرسی بود، متوقف و

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در حین کنترل خودروهای عبوری در محور بیجار – قیدار به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور ایست، صادر کردند.

 وی افزود: مأموران خودرو را که به ظاهر حامل بار یونجه پرسی بود، متوقف و ضمن دلالت به یگان و پس از تخلیه بار یونجه در بازرسی از آن ۷۳۴ دستگاه کارت خوان، ۵۵ دستگاه ساعت مچی هوشمند اپل، ۱۹دستگاه ماینر، ۲۳ دستگاه کارت ترافیک، ۳ دستگاه هارد، ۶ دستگاه مادر برد و ۲۸۲ ثوپ کاپشن کشف کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، ۵۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

خانی‌پور در ادامه از کشف بیش از ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان  زنجان – قزوین  به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پس از توقف خودرو و استعلام از سوابق آن مشخص شد این کامیون دارای بار قاچاق است، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی انجام شده از این خودرو، موفق شدند ۳۱ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل خارج از شبکه توزیع مجاز کشف و ضبط کنند.

وی تصریح کرد: پس از اخذ مجوز قانونی، خودروی حامل کالای قاچاق به پارکینگ منتقل و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

خانی پور ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از هم وطنان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد