تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 9:44
کد خبر : 12573

۱۹۵۵ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کردستان دستگیر شدند

۱۹۵۵ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کردستان دستگیر شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، رضا میرزایی ظهر امروز در ششمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه کارگروه‌های متعددی در حوزه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، رضا میرزایی ظهر امروز در ششمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه کارگروه‌های متعددی در حوزه کمیسیون برگزار شده اظهار داشت: عملکرد کمیته‌ها زیر ذره‌بین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی گفت: بنده بارها گفتم دنبال آمار و کمیت نیستیم بلکه دنبال جلسات هدفمند با خروجی خوب هستیم.

بیش از ۲۴۶ هزار بطری مشروبات الکلی در کردستان کشف و ضبط شد

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان تصریح کرد: امسال ۲۴۶ هزار و ۸۵۱ بطری مشروبات الکلی و ۴۷ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۸۰۷ نخ سیگار در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۰ و ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: امسال ۴ میلیون و ۸۸۱ هزار و ۵۷۰ قلم مواد آرایشی و بهداشتی و دو میلیون و ۳۹۵ هزار و ۶۲۷ قلم دارو در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۱۰۰ و ۴۷ درصد افزایش داشته است.

۲۵ هزار و ۴۵ دستگاه تلفن همراه قاچاق در کردستان کشف شد

میرزایی افزود: در شش ماهه نخست امسال ۲۵ هزار و ۴۵ دستگاه تلفن همراه قاچاق و ۳۴ هزار و ۹۵۵ دستگاه ماهواره در استان کشف شده که به ترتیب ۲۷ درصد افزایش و ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال، ۲۰۷ هزار و ۴۳۰ لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد کاهش داشته است.

کشف 38 هزار و ۶۹۰ کیلوگرم برنج قاچاق در کردستان

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: امسال ۳۸ هزار و ۶۹۰ کیلوگرم برنج و ۳ هزار و ۵۹۸ کیلوگرم چای در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۵۸ درصد و ۱۳ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: امسال ۴ هزار و ۶۹۰ رأس احشام قاچاق در استان کشف شده که ۷۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون یکهزار و ۹۵۵ نفر متهم قاچاق کالا و ارز در استان دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۳ درصد کاهش داشته است.

۳۳ باند قاچاق کالا در کردستان متلاشی شد

وی گفت: امسال تعداد باندهای قاچاق کالا متلاشی شده در استان ۳۳ باند بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ده درصد افزایش داشته است.

میرزایی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۳۵ کیلو و ۳۷۰ گرم مصنوعات طلا در استان کردستان کشف شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر قاچاقچیان استان سنتی هستند، اظهار کرد: بیشترین اقلام ممنوعه به کردستان از استان‌های همجوار وارد می‌شود و در سال گذشته ۱۴ محموله سنگین در استان کشف شد.

دبیر کمیسیون هماهنگی شورای نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان تصریح کرد: اکثر کامیون‌های وارد شده از مرزهای استان کنترل می‌شود و در واقع راه ورود قاچاق کالا به کردستان گرفته شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد