تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 12:01
کد خبر : 125456

انواع و مزایای صندلی ماساژور

انواع و مزایای صندلی ماساژور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، بنابر اعلام آی فیتنس، یکی از این روش‌ها که به شدت مورد استقبال افرادی از فرهنگ‌های مختلف قرار گرفته است، روش آرام‌بخش ماساژ درمانی است. استقبال از این روش تا جایی در میان سبک زندگی و رفتاری مجامع مختلف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، بنابر اعلام آی فیتنس، یکی از این روش‌ها که به شدت مورد استقبال افرادی از فرهنگ‌های مختلف قرار گرفته است، روش آرام‌بخش ماساژ درمانی است. استقبال از این روش تا جایی در میان سبک زندگی و رفتاری مجامع مختلف پیشروی کرد که پس از گذشت مدتی، با بخشی از سلایق آن‌ها مطابقت پیدا کرد و در نتیجه‌ی این مطابقت، به مولفه‌ای مختص آن کشورها مبدل گشت و با نام آن کشورها در میان مردم سایر کشورها شناخته می‌شود. اما امروزه در هر بخشی که انسان‌ها نیازمند دریافت خدمات جانبی و … هستند، پیشرفت علم و تکنولوژی به کمک برخواسته است.
تصور کنید پس از یک روز سخت و پرمشغله به خانه برگردید و در حالی که روی مبل راحتی‌تان لم داده‌اید، سنسورهایی شروع به ماساژ دادن بخش‌های منتخب شما کنند. این امر تا مدتی پیش که هنوز صندلی ماساژ اختراع و به بازار عرضه نشده بود، همچون رویایی شیرین و دست نیافتنی بود. با اختراع و تولید صندلی ماساژ در انواع مختلف از حدود چند دهه پیش، این رویا به حقیقتی شیرین تبدیل شد و این امکان به راحتی در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

مزیت‌های صندلی ماساژور

صندلی ماساژ به علت ساختاری که دارد، مزایای فراوانی را در برابر ماساژهای سنتی و قدیمی، برای صاحبین خود به ارمغان خواهد ‌آورد.
از مزیت‌های این دستگاه کاربردی می‌توان به موارد متعددی از قبیل:

عدم نیاز به خارج کردن لباس‌ها از تن بی‌نیاز از روش‌های جانبی همچون روغن مالی کردن بدن مالش با حرکات شبیه‌سازی شده اما عمیق‌تر از نوع سنتی انجام ماساژ در حالتی مطلوب از قرارگیری شخص  روی آن امکان تنظیم صندلی ماساژ به حالت متناسب با بدن زن یا بدن مرد تنوع برنامه ریزی و استفاده از حرکات شبیه سازی‌شده از انواع واقعی (حرکت دادن، ضربه زدن، نیدینگ، حرکات کششی و ….) و غیره اشاره نمود.

انواع صندلی ماساژ 

صندلی ماساژ نوعی دستگاه ماساژور هوشمند و الکتریکی است که در راحت‌ترین حالت ممکن، بهترین و پیشرفته‌ترین ماساژها را روی تن فرد مذکور، پیاده‌سازی می‌کند و در سه سبک ماساژ ارائه می‌دهد.
نوع اول: تنها از ویژگی اعمال ویبره به روی بخش مورد نظر، برای انجام ماساژ استفاده می‌کند.
نوع دوم: در ساختار این نوع از صندلی ماساژ، تعدادی رول مکانیکی تعبیه شده و برای انجام ماساژ از آن‌ها استفاده خواهد شد.
نوع سوم: در این مدل از انواع صندلی ماساژ، علاوه بر وجود دو ویژگی قبلی یعنی تعبیه رول مکانیکی و اعمال ویبره از نوعی ماساژ بادی نیز استفاده می‌شود.

به گفته‌ی کارشناسان مربوطه این مدل کامل‌ترین نوع صندلی‌های ماساژ موجود در بازار است و کار خود را در ابتدا با اسکن بدن شخص آغاز می‌کند و سرانجام با انجام یکسری اعمال پیشرفته و پیچیده، بهترین کیفیت ماساژ را به مصرف کنندگان عرضه می‌دارد.

صندلی ماساژور در حالت جاذبه صفر

علت انتخاب نام جاذبه صفر برای این نوع از صندلی‌های ماساژور می‌توان‌ به، هنگامی ‌که شخص بر روی صندلی قرار می‌گیرند، پاها تا زاویه ۹۰ درجه بالا آمده و بدن فرد را به طور کاملا افقی و دراز کش قرار خواهند داد. در این حالت وزن بدن کاملا در بین نقاط مختلف تقسیم شده و در واقع شخص در حالت بی‌وزنی یا خلا قرار خواهد گرفت.
استفاده از صندلی ماساژ جاذبه صفر بهترین راهکار جهت درک حال فضانوردان در خارج از مدار زمین است. از آن‌جا که این صندلی به طور کامل بار درد و فشار را از روی مفاصل و بخش‌های استخوانی بر می‌دارد، استفاده از آن به افرادی که دردهای مفصلی و …. دارند، توصیه می‌شود. قیمت انواع صندلی ماساژهای مختلف  به موارد متعددی وابسته است اما اگر بنا بر بیان قیمت بر حسب مدل صندلی باشد، باید گفت صندلی ماساژ جاذبه صفر از قیمت تقریبا بالایی برخوردار است.

صندلی ماساژ مخصوص حالت خوابیده

این مدل از انواع صندلی ماساژهای موجود در بازار به علت رویه‌ی چرمی که دارد، برای خریداران امکان تهیه‌ی آن به صورت ست با دکوراسیون خانه یا مکان مدنظر را فراهم می‌کند. حالت این صندلی ماساژ دقیقا همچون صندلی‌های راحتی است و مناسب افرادی است که قصد دارند در هنگام دریافت ماساژ ریلکس کرده یا چرتی بزنند.
صندلی ماساژ با پوشش اغلب نقاط بدن
صندلی ماساژ حداکثری یا به عبارت دیگر، نهایی‌ترین و بهترین نوع در انواع صندلی ماساژهای موجود در بازار است. این صندلی تمام امکاناتی که یک خریدار ممکن است از صندلی ماساژ خود انتظار داشته باشد را به راحتی فراهم کرده و گستره‌ی فعالیت آن از نوک انگشتان پای فرد تا شانه‌ها ادامه خواهد داشت. اگر چه قیمت این صندلی ماساژها که تحت عنوان فول بادی در بازار عرضه می‌شوند، تا حدودی بالا است اما امکانات فراهم شده از طرف‌شان، تا حدودی جبران کننده‌ی این قیمت بالا است. اگر قصد خرید صندلی ماساژور با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه را دارید، آی فیتنس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی شما جهت خرید باشد.

فروشگاه تخصصی لوازم ورزشی و ماساژور آی فیتنس که در دو حالت خرید حضوری و خرید اینترنتی در خدمت مشتریان است، با ارائه مزایایی چون ثبت سفارش به صورت مجازی، ارائه خدمات مشاوره‌ای، ارسال سریع ۲ ساعته برای تهران و ۲ روزه برای سایر شهرستان‌ها، تضمین کیفیت و اصالت کالا، قیمت مقرون به صرفه در برابر بهترین کیفیت، همکاری با بهترین برندها و …. همواره سعی بر رقم زدن خاطره‌ای خوش از یک خرید هوشمندانه برای کاربران خود دارد. با خرید از آی فیتنس در کمترین زمان و راحت‌ترین حالت، صاحب بهترین لوازم ورزشی و صندلی‌های ماساژ خواهید شد.
برای مشاهده کالاهای موجود به آدرس اینترنتی https://ifitnes.ir/ مراجعه کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد