تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 16:16
کد خبر : 124852

نمازجمعه پایگاه مقاومت فکری و بصیرتی است

نمازجمعه پایگاه مقاومت فکری و بصیرتی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در جمع نمازگزاران سمنانی به میزبانی مصلای این شهر همزمان با ظهر آدینه با اشاره به برکات نماز جمعه برای ایران اسلامی، تاکید کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت که نماز جمعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در جمع نمازگزاران سمنانی به میزبانی مصلای این شهر همزمان با ظهر آدینه با اشاره به برکات نماز جمعه برای ایران اسلامی، تاکید کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت که نماز جمعه یکی از مهمترین این برکات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه مظهر جلال امت و ایستادگی برابر دشمنان است، افزود: دشمنان ما همیشه علیه نماز جمعه توطئه دارند چرا که از اهمیت آن می‌ترسند و در هراس هستند زیرا می‌دانند که توطئه‌هایشان در یک سخنرانی و یک تجمع دینی و مردمی به صورت هفتگی از بین می‌رود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه نمازجمعه پایگاه مقاومت فکری و بصیرتی است، ابراز کرد: نماز جمعه بستری را فراهم می‌کند که مردم متدین و مؤمن ایران اسلامی یک پارچه در برابر دشمنان بایستند.

حاج علی اکبری با اشاره به بیانات قرآن کریم درباره تعاون، تاکید کرد: نماز جمعه در واقع مصداق تَعَاوَنُوا عَلَی الْبِرِّوالتقوی است و لذا همانطور که امامین انقلاب اسلامی نیز بارها به آن اشاره کرده‌اند، اگر مردم و مؤمنان اهمیت و قدر نماز جمعه را بدانند بسیاری مشکلات جامعه‌مان حل می‌شود.

حاج علی اکبری با بیان اینکه نماز جمعه دارای برکات اجتماعی است، ابراز داشت: نمازجمعه عبادت بزرگ و پررمز و راز و عطیه‌ای الهی محسوب می‌شود که به برکت انقلاب اسلامی نصیب مردم شده و باید قدردان آن باشیم.

وی با بیان اینکه طبق احادیث و روایت‌ها نماز جمعه یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و عبادی است، گفت: کسی که ایمان به معاد داشته باشد، نمازجمعه را از دست نمی‌دهد و این نشان از اهمیت این فریضه سیاسی و عبادی در دین مبین اسلام دارد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حاج علی اکبری برای مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه سمنان روز گذشته وارد استان سمنان شد و امروز در نخستین خطبه‌های نماز جمعه حجت الاسلام مطیعی، سخنرانی کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد