تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 22:17
کد خبر : 138457

کارهای جهادی بستری برای مشارکت مردم در اجرای پروژه‌ها

کارهای جهادی بستری برای مشارکت مردم در اجرای پروژه‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاووش  مسلمی در جمع گروه‌های جهادی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، به اهمیت کار جهادی اشاره و اظهار کرد: تحولات ایجاد شده در ارودی‌های جهادی به واسطه تجریبات به دست آمده، باعث شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاووش  مسلمی در جمع گروه‌های جهادی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، به اهمیت کار جهادی اشاره و اظهار کرد: تحولات ایجاد شده در ارودی‌های جهادی به واسطه تجریبات به دست آمده، باعث شده است امروز اردوهای جهادی، اصولی و دارای نظم و ابتکارات باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه اردوی جهادی در حوزه‌های عمرانی، آموزشی و غیره، دارای بهره‌وری و کارایی بالایی است، افزود: این ره‌آورد سال‌ها تلاش جهادگران است .

سردار مسلمی در ادامه با تصریح بر اینکه تسهیل‌گری جایش را به تصدی‌گری در کار بسیج سازندگی داده است، خاطرنشان کرد: کارهای جهادی بستر مناسبی برای به میدان آوردن مردم است و نقش مردم را باید در اجرای پروژه‌ها برجسته کرد. سپاه نیز در تلاش است تا مردم در اجرای پروژه‌ها نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه کارهای جهادی در سال‌های گذشته فرهنگی و آموزشی بود، عنوان کرد: امروزه پروژه‌هایی که توسط گروه‌های جهادی به سرانجام می‌رسد، مورد رضایت مردم است.

فرمانده سپاه کربلا اظهار کرد: کارجهادی همراه با روحیه تعهد و تخصص است و جهادگران با روحیه ایمان و تقوا و با نظارت و تخصص، مجری پروژه‌های بزرگ با ظرفیت‌های مردمی هستند.

به گفته سردار مسلمی اردوی‌های جهادی باعث امید‌‌آفرینی و ارزش افزوده برای انقلاب است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد