تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 7:03
کد خبر : 12458

برخورد قاطع با قاچاقچیان و تردد غیر مجاز در مرزهای خراسان رضوی

برخورد قاطع با قاچاقچیان و تردد غیر مجاز در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار ماشاء الله جان نثار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزهای خراسان رضوی در رصد کامل اطلاعاتی و نظارتی قرار دارند به صورتی که اجازه تردد غیر قانونی به هیچ فردی داده نمی شود. وی افزود: در این راستا  هفته

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار ماشاء الله جان نثار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزهای خراسان رضوی در رصد کامل اطلاعاتی و نظارتی قرار دارند به صورتی که اجازه تردد غیر قانونی به هیچ فردی داده نمی شود.

وی افزود: در این راستا  هفته گذشته با تلاش ماموران مرزی ۱۳۰ نفر از اتباع بیگانه که قصد ورود غیرقانونی به ایران را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور نیز با حساسیت بالا توسط مرزبانی پیگیری می شود و در این راستا با قاچاقچیانی که قصد ورود کالا به کشور را داشته باشند برخورد لازم انجام می شود.

جان نثار گفت: در این راستا بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۷۲ گوشی موبایل هوشمند از قاچاقچان کشف و برای پیگری به مراجع قضایی تحویل داده شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد