تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1400 - 19:45
کد خبر : 124278

کشف ۴۵ تن برنج احتکاری در اسلام آبادغرب/ یک نفر در این رابطه دستگیر شد

کشف ۴۵ تن برنج احتکاری در اسلام آبادغرب/ یک نفر در این رابطه دستگیر شد

سردار علی اکبر جاویدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی ماموران انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، موفق به شناسایی انبار احتکاری مواد غذایی شدند. وی افزود: مأموران با همکاری سازمان معدن، صنعت و تجارت در بازرسی از این انبار، ۴۵تن برنج و یک تن

سردار علی اکبر جاویدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی ماموران انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، موفق به شناسایی انبار احتکاری مواد غذایی شدند.

وی افزود: مأموران با همکاری سازمان معدن، صنعت و تجارت در بازرسی از این انبار، ۴۵تن برنج و یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چایی احتکار شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کالاهای احتکار شده را بیش از ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار جاویدان در خاتمه، وجود معضل احتکار را یکی از عوامل اصلی اختلال در روند تولید کشور دانست و خاطرنشان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامیده اند، پلیس با قدرت تمام با معضل احتکار برخورد خواهد کرد تا چرخ تولید کشور با سرعت بیشتریحرکت کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد