تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 18:16
کد خبر : 124003

پایان بزرگترین رویداد قرآنی دانش‌آموزی کشور در سمنان به روایت تصویر

پایان بزرگترین رویداد قرآنی دانش‌آموزی کشور در سمنان به روایت تصویر

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، این رقابت‌ها در پنج رشته تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام عملی و انشای نماز به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد. بیش از یک هزار دانش‌آموز به مرحله

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، این رقابت‌ها در پنج رشته تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام عملی و انشای نماز به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد.

بیش از یک هزار دانش‌آموز به مرحله کشوری بخش پژوهشی بزرگترین رویداد قرآنی دانش‌آموزی کشور در سال ۱۴۰۰ راه یافتند که پس از رقابت مقدماتی کشوری، ۴۵۰ دانش‌آموز برگزیده راهی مرحله پایانی کشوری این مسابقات شدند.

پروژه بزرگ قرآنی” آوای معرفت” به روایت تصویراختتامیه جشنواره «پیشگامان قرآنی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد“گلبانگ ولایت” ویژه‌برنامه رادیو قرآن در روز عید غدیر

۱۵۰ دانش‌آموز برگزیده این رقابت‌ها که به صورت مجازی برگزار شده است؛ روز یک‌شنبه دهم مردادماه در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات معرفی می‌شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد