تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 20:29
کد خبر : 123429

رسیدگی به ۳۰۱ پرونده تعزیراتی در نهاوند از ابتدای سال جاری

رسیدگی به ۳۰۱ پرونده تعزیراتی در نهاوند از ابتدای سال جاری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار برنا از همدان، قاسم بازادر با اعلام این خبر، اظهار کرد: در چهار ماهه سال جاری ۳۰۱ پرونده تعزیراتی در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز، خدمات و بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار گرفت. وی افزود: در حوزه کالا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار برنا از همدان، قاسم بازادر با اعلام این خبر، اظهار کرد: در چهار ماهه سال جاری ۳۰۱ پرونده تعزیراتی در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز، خدمات و بهداشت و درمان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه کالا و خدمات بالغ بر ۲۰۰ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که مجموعا به پرداخت ۳۲ میلیارد و ۲۷۲ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۴۰۰ ریال محکوم شدند که از این تعداد ۱۸۰ فقره اجرا و بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال وصول شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز طی مدت یاد شده ۳۱ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که به پرداخت بالغ بر ۲ میلیارد ریال محکوم شدند.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان بالغ بر ۷۰ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که به پرداخت ۲۱۰ میلیون ریال محکوم و به طور کامل اجرا شد.

بازدار در پایان به مهمترین پرونده رسیدگی شده اشاره کرد و افزود: در ماه گذشته یک مزرعه بیت‌کوین با ۱۵ ماینر کشف شد که پس از ارجاع آن به تعزیرات، تمام کالاهای کشف شده به نفع دولت ضبط و به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد