تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 17:33
کد خبر : 123408

فریضه نماز جمعه، تریبون رسمی حاکمیت اسلامی و سنگر عظیم وحدت ملی است

فریضه نماز جمعه، تریبون رسمی حاکمیت اسلامی و سنگر عظیم وحدت ملی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی با فرارسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه  و نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستادههای نماز جمعه شهرستان شمیرانات ضمن تاکید بر جایگاه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر لزوم اجرای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی با فرارسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه  و نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستادههای نماز جمعه شهرستان شمیرانات ضمن تاکید بر جایگاه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر لزوم اجرای دقیق مصوبات آن اظهار داشت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی پس از کار کارشناسی به منظور تبیین فرهنگ ملی مذهبی و انتقال آن به نسل نوجوان و جوان تصویب می شوند و تمام دستگاه های ذی ربط مکلف به اجرای دقیق این مصوبات هستند.

وی تصریح کرد: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید بعنوان یک وظیفه انسانی و اجتماعی در فرد فرد اعضای جامعه تسری یابد.

ساداتی ادامه داد: فریضه نماز جمعه تریبون رسمی حاکمیت اسلامی و سنگر عظیم وحدت ملی و تحکیم انسجام امت اسلامی و پربار شدن سنگر حراست از آرمان های انسانی و دفاع از مظلومین می باشد.

فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: ائمه جمعه سخنگویان و پرچم داران دفاع از حاکمیت اسلامی می باشند که با کلام شیوا و رسای خود آرمان ها و اصول اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش آحاد مردم رسانده و پایه های وحدت ملی و ولایتمداری را مستحکم تر از قبل می کنند.

ساداتی در ادامه یادآور شد: علما، فضلا، مداحان اهل بیت، سخنوران و بسیجیان پیش قراولان رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا بوده اند و در محرم امسال نیز همچون سال گذشته ضمن بزرگداشت مقام والا و شامخ شهدای کربلا و عزاداری برای سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، دستورات بهداشتی را نیز بصورت کامل و جامع رعایت خواهند نمود.

وی ادامه داد: دو مناسبت عظیم مذهبی عید سعید غدیرخم و ایام سوگواری دهه محرم را در پیش داریم و از دست اندرکاران مبلمان شهری شهرستان انتظار می رود در هر دو مناسبت فضای میادین و ورودی های شهری را به گونه ای شایسته تزیین نمایند.

در پایان این نشست صمیمی فرماندار شمیرانات ار اعضای ستادهای نماز جمعه بخش های لواسانات و رودبارقصران و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد