تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 - 17:46
کد خبر : 123074

فرماندار کهگیلویه از ائمه جمعه دهدشت و سوق تقدیر کرد

فرماندار کهگیلویه از ائمه جمعه دهدشت و سوق تقدیر کرد

به مناسبت روز نماز جمعه، امام جمعه دهدشت به همراه فرماندار از زحمات امام جمعه شهر سوق تشکر و از وی تجلیل به عمل آوردند. حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در این دیدار تریبون نماز جمعه را ندای مردم و حلقه اتصال بین مردم و حکومت عنوان و اظهار کرد: دفاع از این تریبون دفاع از نظام جمهوری

به مناسبت روز نماز جمعه، امام جمعه دهدشت به همراه فرماندار از زحمات امام جمعه شهر سوق تشکر و از وی تجلیل به عمل آوردند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در این دیدار تریبون نماز جمعه را ندای مردم و حلقه اتصال بین مردم و حکومت عنوان و اظهار کرد: دفاع از این تریبون دفاع از نظام جمهوری اسلامی است.

وی نهاد نماز جمعه در کهگیلویه را یک نهاد منسجم و هماهنگ عنوان و خاطرنشان کرد: امامان جمعه به همان اندازه که دغدغه مسائل فرهنگی را دارند، دغدغه فعالیت‌های عمرانی و مابقی مسائل را دارند.

دارا کریمی‌نژاد نیز در این دیدار ضمن تشکر ویژه از چهار امام جمعه کهگیلویه بزرگ گفت: در مسئله انتخابات هر چهار امام جمعه کهگیلویه بسیار همدلانه و همگرایانه با حوزه وزارت کشور و نیروهای نظامی امنیتی پای کار بودند.

فرماندار کهگیلویه نهاد نماز جمعه را محلی برای رفع مشکلات مردم عنوان و بیان کرد: این نهاد مقدس خلاء‌هایی را که دولت نمی‌بیند برطرف می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در این دیدار نیز گفت: امامان جمعه با هم کنار هم و با یک هدف مشترک برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش میکنیم.

امام جمعه سوق افزود: تریبون نماز جمعه صدای مردم به مسئولان و ارایه خدمات حاکمیت به مردم است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، وی با ارائه بخشی از مشکلات دفتر امام جمعه سوق، خواستار پیگیری و رفع آنها از فرماندار کهگیلویه شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد