تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1400 - 0:40
کد خبر : 122544

‌ کالای قاچاق ۷ میلیاردی در کوهدشت به مقصد نرسید

‌ کالای قاچاق ۷ میلیاردی در کوهدشت به مقصد نرسید

سردار یحیی الهی ۲۹ تیرماه، اظهار کرد: با تداوم برنامه‌ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی شهرستان کوهدشت در سه‌راهی زانوگه حین کنترل خودروهای عبوری به چند دستگاه خودرو مشکوک و آن‌ها را جهت تحقیقات بیشتر متوقف کردند. وی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از

سردار یحیی الهی ۲۹ تیرماه، اظهار کرد: با تداوم برنامه‌ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی شهرستان کوهدشت در سه‌راهی زانوگه حین کنترل خودروهای عبوری به چند دستگاه خودرو مشکوک و آن‌ها را جهت تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲۰۰ قلم کالای قاچاق شامل: یخچال ساید، ظرفشویی، لباس‌شویی، لوازم آشپزخانه، جاروبرقی، اتو، قهوه ساز، آسیاب، کولرگازی البسه‌های خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اقلام را هفت میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که در این راستا ۸ متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار الهی اضافه کرد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا به‌عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی نیروی انتظامی در طول سال جاری خواهد بود و با جدیت و قاطعیت بیشتری با این موضوع مقابله خواهیم کرد تا انشاء الله بتوانیم به اقتصاد و تولید کشور کمک کنیم و شهرستان کوهدشت به‌عنوان یکی از گذرگاه‌های بین استانی، از مبادی ورودی و خروجی کالای قاچاق نیز به شمار می‌رود؛ در همین راستا انتظامی این شهرستان در سال جاری کشفیات قابل‌توجهی در امر کشف کالای قاچاق داشته است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد