تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1400 - 14:10
کد خبر : 122432

اقامه نماز عید قربان در ۱۴ شهر زنجان

اقامه نماز عید قربان در ۱۴ شهر زنجان

حکمعلی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نماز عید قربان امسال زنجان، همچون سال‌های گذشته در مصلی خاتم‌الانبیای شهر زنجان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز عید آغاز می‌شود، اضافه کرد: درب‌های مصلی از ساعت ۶ باز بوده و این محل آماده

حکمعلی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نماز عید قربان امسال زنجان، همچون سال‌های گذشته در مصلی خاتم‌الانبیای شهر زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز عید آغاز می‌شود، اضافه کرد: درب‌های مصلی از ساعت ۶ باز بوده و این محل آماده خدمات رسانی به نمازگزاران است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه در شهر زنجان نماز عید قربان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان به امامت آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان اقامه می‌شود، از برگزاری نماز عید قربان امسال در تمام شهرستانهای استان زنجان خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۷:۳۰ صبح برگزار می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سرویس ایاب و ذهاب برای نمازگزاران از ساعت ۶ صبح فراهم بوده و نمازگزاران می‌توانند از وسایل نقلیه عمومی برای حضور در نماز عید قربان استفاده کنند، افزود: همچنین تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اقامه نماز اندیشیده شده است.

وی گفت: همزمان با شهر زنجان در ۱۴ نقطه استان نیز نماز عید قربان با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد