تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 16:38
کد خبر : 122212

توقف کامیون حامل ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

توقف کامیون حامل ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر تردد کامیون حامل کالای قاچاق در محور بوشهر – شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار رهام بخش حبیبی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر تردد کامیون حامل کالای قاچاق در محور بوشهر – شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور بوشهر- شیراز اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی کامیون مذکور را شناسایی و ضمن توقیف آن را به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: در بازرسی از این کامیون مقادیر زیادی کالای قاچاق و بدون مدارک قانونی از جمله بلبرینگ، پودر بدن سازی، سیگار، قهوه، انواع نوشیدنی، لوازم آشپزخانه و لوازم بهداشتی کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد