تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 21:26
کد خبر : 121839

کشف ۹ میلیارد کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

کشف ۹ میلیارد کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

سردار یحیی حسین‌خانی با اشاره به موفقیت مرزبانان در مرزهای استان، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در مرزهای خوی و سردشت با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی در سطح حوزه، با استفاده از شگردهای خاص عملیاتی قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم ناکام گذاشتند. وی افزود: مرزبانان استان در این عملیات ها موفق شدند،

سردار یحیی حسین‌خانی با اشاره به موفقیت مرزبانان در مرزهای استان، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در مرزهای خوی و سردشت با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی در سطح حوزه، با استفاده از شگردهای خاص عملیاتی قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم ناکام گذاشتند.

وی افزود: مرزبانان استان در این عملیات ها موفق شدند، ۵۹ هزار و ۴۰۰ حب انواع قرص، ۳۶ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار، ۲۸۰ عدد تسمه تایم،دو هزار عدد نوار رادیولوژی ،  ۳۸ دستگاه سیگار پرکن برقی و ۷ دستگاه پمپ برف پاک کن کشف کردند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سردار حسین خانی خاطرنشان کرد: سودجویان بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در مرزهای استان را تنگ خواهیم کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد