تاریخ انتشار : جمعه 25 تیر 1400 - 16:07
کد خبر : 121598

مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و صرفه جویی در مصرف آب و برق را جدی بگیرند

مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و صرفه جویی در مصرف آب و برق را جدی بگیرند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با تسلیت شهادت امام باقر(ع) و شهادت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه اظهارداشت: مسلم بن عقیل به عنوان نماینده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با تسلیت شهادت امام باقر(ع) و شهادت مسلم بن عقیل و هانی بن عروه اظهارداشت: مسلم بن عقیل به عنوان نماینده امام حسین(ع) به کوفه رفت و اگر مردم می خواستند با امام حسین(ع) بیعت کنند، باید با نماینده حضرت همراه می شدند اما این اتفاق نیفتاد و ظلم، آن جامعه را فرا گرفت و به ذلت کشیده شدند.

 امام جمعه قزوین افزود: مردم کوفه قدر نماینده امام را ندانستند و دچار گرفتاری و ظلم شدند و امروز هم رهبر فرزانه انقلاب نماینده امام زمان(عج) محسوب می شود و اگر بخواهیم وفاداری خود را به امام عصر(عج) نشان دهیم باید به رهبری وفادار باشیم هر چند ملت ایران در انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم وفاداری خود را نشان دادند و امیدواریم این لیاقت را حفظ کنیم تا پرچم به دست امام زمان(عج) سپرده شود.

وی بیان کرد: در آستانه روز عرفه امیدواریم دعای تاثیرگذار، عرفانی و معرفتی را با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم چرا که این دعا از زبان اباعبدالله الحسین(ع) بیان شده است.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان عنوان کرد: قربانی کردن و قربانی دادن در عید قربان از معانی تقرب محسوب می شود و همه وظیفه داریم نماز عید قربان را با شکوه هر چه بیشتر برگزار کنیم.

پروتکل های بهداشتی رعایت شود/ صرفه جویی در آب و برق 

 آیت الله عابدینی با اشاره به کمبود آب و برق در کشور و استان یادآورشد: صرفه جویی در مصرف آب وبرق در این شرایط یک ضرورت است و همه باید کمک کنیم تا از این شرایط خارج شویم و خاموشی کمتر اعمال شود تا صنایع و مردم آسیب نبینند.

وی گفت: مردم در این شرایط که با خاموشی مواجه می شوند اگر ببینند روشنایی آزادراه ها و پارک ها برقرار است نمی پذیرند که کمبود داریم لذا باید در ادارات، بخش دولتی، معابر عمومی هم صرفه جویی لحاظ شود تا مردم همکاری کنند.

عابدینی یادآورشد: متاسفانه ۴ شهر استان وارد شرایط قرمز شده و قزوین هم در این وضعیت است و رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان یکی از ضروریات است لذا از همه مردم درخواست می کنیم به فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل ها اهمیت دهند تا وارد پیک جدید بیماری نشویم.

خطیب نماز جمعه قزوین در خصوص روز بزرگداشت آیت الله کاشانی و تاسیس شورای نگهبان و نیروی انتظامی هم مطالبی بیان کرد.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد