تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 20:21
کد خبر : 94234

پیروی از ولایت فقیه مهمترین وصیت شهداست

پیروی از ولایت فقیه مهمترین وصیت شهداست

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» پنجشنبه شب در پنجمین سالگرد شهادت سردار حاج «حمیدرضا انصاری» در اراک، افزود: پاسداشت خون شهدا عمل و اطاعت همه جانبه از ولایت فقیه است . وی بیان کرد: ولایت فقیه  از برکات  با ارزش انقلاب اسلامی است که همه باید قدردان این نعمت باشند و تنها در این

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» پنجشنبه شب در پنجمین سالگرد شهادت سردار حاج «حمیدرضا انصاری» در اراک، افزود: پاسداشت خون شهدا عمل و اطاعت همه جانبه از ولایت فقیه است .

وی بیان کرد: ولایت فقیه  از برکات  با ارزش انقلاب اسلامی است که همه باید قدردان این نعمت باشند و تنها در این مسیر حرکت کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: بزرگترین هدف زندگی رسیدن به کمال است و راه رسیدن به کمال آگاهانه شروع کردن، عارفانه ادامه دادن و عاشقانه تمام کردن است.

سردار سرتیپ دوم کریمی عنوان کرد: شهدا این سه هدف متعالی را عملیاتی کردند و در واقع عرفان شهدا عملیاتی بود.

وی گفت: شهید «حمیدرضا انصاری» بزرگترین گامی که در زندگی برداشت معرفت واقعی به ولایت فقیه بود و حیات بابرکت خود را همواره در عرصه  فرهنگی و دفاعی گذاشت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: سفره شهادت در مقاطعی از انقلاب اسلامی باز شده بود و کسانی که بصیرت داشتند و زرنگ بودند توانستند به خوبی از آن بهره‌مند شوند چون شهدا اسیر دنیا نبودند و تنها در مسیر رضایت الهی گام برمی‌داشتند و راز و رمز ماندگاری شهدا در این مهم بود.

سردار سرتیپ دوم کریمی اظهار داشت: شهید انصاری مصداق عملیاتی مجاهد فی سبیل الله بود که مادیات در نگاهش ذره ای ارزش نداشت و همواره به دنبال رضایت الهی و عملیاتی کردن خواست ولایت فقیه بود و در مقاطع مختلف در سنگرهای گوناگون خدمت رسانی می کرد و هرکجا انقلاب و کشور به آن نیاز داشت با قوت در میدان حاضر بود.

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم و شهید انصاری همت و اراده خود را به کار گرفتند و در این مسیر انتخابی خود لحظه‌ای نا امید نشدند و با توکل بر خدا و معنویت در برابر همه شگردهای دشمنان مسیر سخت را ادامه دادند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: مسیر ۴۲ ساله انقلاب اسلامی با هدایت سکان ولایت فقیه و مجاهدت های شهدا در عرصه های مختلف سختی‌ها را به فرصت ها تبدیل کرده و امروز در جنگ اقتصادی و روانی دشمنان، باید تجربه های گذشته مورد توجه قرار گیرد.

سردار سرتیپ دوم کریمی عنوان کرد: دشمن در جنگ اقتصادی با چاشنی عملیات روانی به دنبال این است که مردم را از مسیر اصلی انقلاب جدا کند و به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است که باید هوشیار بود و در برابر توطئه دشمن با بصیرت رفتار کرد.

وی گفت: دشمن با مثلث تحریم‌ اقتصادی، طرح نفود و عملیات روانی به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است که خوشبختانه با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم در سه راهبرد شکست خورده و از این به بعد هم ناکام است و امروز شهدا به ما درس می‌دهند که مسیر را باید با استقامت و ایستادگی ادامه دهیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: ایران اسلامی پایگاه بزرگ جبهه اسلام و مقاومت است که به برکت تفکر امام خمینی(ره) و مجاهدت‌های همه جانبه، تفکر انقلاب اسلامی در سراسر عالم گسترش پیدا کرده است.

سردار سرتیپ دوم کریمی عنوان کرد: شهدا عمل صالح را به خوبی شناختند و برای انجام عمل صالح فرصت را از دست ندادند که نمونه بارز آن شهید والامقام حمید رضا انصاری بود که به خوبی صحنه مبارزه را شناخت و در آن مسیر گام برداشت.

وی گفت: بزرگترین دستاوردی که باید در محفل شهدا کسب کرد، شفاعت از شهدا است که نباید از آن غافل شد و البته در صورتی شفاعت شهدا شامل حالمان خواهد شد که خود را همواره در مسیر شهدا بدانیم و در آن مسیر عمل کنیم.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد