تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1396 - 5:35
کد خبر : 12156

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک

پیمان جهانگیری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق،ماموران ایست وبازرسی پل زال اندیمشک با تشدید کنترل خودروهای عبوری ، یکدستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق در این محور مواصلاتی را توقیف کردند.رئیس ستاد مبارزه با کالای قاچاق شهرستان اندیمشک اظهار کرد: در

پیمان جهانگیری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق،ماموران ایست وبازرسی پل زال اندیمشک با تشدید کنترل خودروهای عبوری ، یکدستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق در این محور مواصلاتی را توقیف کردند.
رئیس ستاد مبارزه با کالای قاچاق شهرستان اندیمشک اظهار کرد: در بازرسی از این کامیون مقادیر زیادی پوشاک ، اسباب بازی ، وسایل ورزشی و لوازم التحریر فاقد هرگونه مدرک گمرکی کشف وضبط شد.
جهانگیری افزود : کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را یک میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.
وی با اشاره به تلاش گسترده دستگاههای امنیتی اندیمشک در کنترل محورهای مواصلاتی و گام های ارزشمند دستگاههای امنیتی شهرستان در مبارزه با جرائم افزود: تلاش دستگاههای امنیتی و شورای تامین شهرستان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی ، قاچاقچیان و مخلان امنیت اقتصادی کماکان ادامه دارد.
پست ایست و بازرسی پل زال در ابتدای جاده اندیمشک -خرم آباد با هوشیاری شورای تامین شهرستان و دستگاههای ذیربط به کمینگاه قاچاقچیان کالا و مواد مخدر تبدیل شده است.
۷۲۸۱/۶۰۶۸
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد