تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 19:13
کد خبر : 120285

جریمه ۱۳ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق در گرگان

جریمه ۱۳ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق در گرگان

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره قاچاق کالا در گرگان، اظهار کرد: کالاهای قاچاق ضربه بزرگی بر اقتصاد و اشتغال جامعه ما وارد می کند. فرماندار گرگان افزود: خرید کالای نامرغوب قاچاق خصوصاً اقلام دارویی و بهداشتی علاوه بر اینکه تولیدات داخلی را تضعیف و موجب بیکاری کارگر ایرانی می شود، سلامت و

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره قاچاق کالا در گرگان، اظهار کرد: کالاهای قاچاق ضربه بزرگی بر اقتصاد و اشتغال جامعه ما وارد می کند.

فرماندار گرگان افزود: خرید کالای نامرغوب قاچاق خصوصاً اقلام دارویی و بهداشتی علاوه بر اینکه تولیدات داخلی را تضعیف و موجب بیکاری کارگر ایرانی می شود، سلامت و اقتصاد خانوارهای ایرانی را تهدید می کند.

حمیدی ادامه داد: مردم با نصب و استفاده از سامانه مخصوص بر روی گوشی های همراه خود می توانند از تاریخ تولید و انقضای واقعی و اصل یا تقلبی بودن کالاهای خریداری شده مطمئن شوند.

فرماندار گرگان از تشکیل ۱۶۰ پرونده کالای قاچاق توسط بازرسین صمت و مرکز بهداشت خبر داد و افزود: بیش از ۱۵۱ مورد از این پرونده ها منتج به رای شد که در مجموع ۱۳ میلیارد ریال جریمه به این پرونده ها تعلق گرفت.

حمیدی با بیان این مطلب که استفاده از کالای تولیدی باید فرهنگ سازی شود افزود: به همین منظور متولیان امر به خصوص صنعت معدن و تجارت، با برگزاری کلاسهای آموزشی در خانه های فرهنگ شهرداری برای آگاه سازی مردم تلاش می کنند.

فرماندار گرگان استفاده از شبکه شاد در ایام تابستان را راهی برای اطلاع رسانی به خانواده ها و دانش آموزان در خصوص مضرات کلای قاچاق دانست و افزود: باید از فرصت پیش آمده در فضای مجازی برا آگاهی جامعه در خصوص آسیب کالای قاچاق بهره گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد