تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 12:39
کد خبر : 120212

دستگیری ۷۳۶ نفر از سارقان در طرح پلیس پیشگیری پایتخت

دستگیری ۷۳۶ نفر از سارقان در طرح پلیس پیشگیری پایتخت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه گفت: امروز دو طرح عملیاتی ویژه همکاران پر تلاش در پلیس پیشگیری و آگاهی داشته‌ایم. رئیس پلیس پایتخت افزود: رویکرد طرح رعد برخورد با مجرمین حوزه هر کلانتری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه گفت: امروز دو طرح عملیاتی ویژه همکاران پر تلاش در پلیس پیشگیری و آگاهی داشته‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: رویکرد طرح رعد برخورد با مجرمین حوزه هر کلانتری است و فرقی نمی‌کند که چه نوع جرمی داشته باشند؛ سارق خودرو یا موتور، مزاحم محله، فروش مواد مخدر و غیره باشند.

وی اظهار کرد: در این طرح ۷۳۶ نفر از سارقین و مال‌خران را دستگیر کردند که به صورت باندی بودند که در غالب ۴۵ باند اقدام به سرقت می‌کردن منهدم شدند.

سردار رحیمی عنوان کرد: ۴۳۸۴ فقره اموال سرقتی در چهل و ششمین طرح رعد کشف شده است همچنین ۱۳۴ دستگاه خودرو سرقتی توقیف و ۷۰۲ پرونده سرقت تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۸ نفر از محکومان فراری در این طرح دستگیر شده‌اند تصریح کرد :۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و هفت قبضه سلاح جنگی در این طرح کشف شده است.

سردار رحیمی در آخر خاطرنشان کرد: در این طرح ۴۰۵ عدد فشنگ و ۵۱ هزار. قلم کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد تومان در این طرح کشف شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد