تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1400 - 17:43
کد خبر : 102856

فراکسیون تولید مجلس تمرکز خود را بر شعار سال قرار خواهد داد

فراکسیون تولید مجلس تمرکز خود را بر شعار سال قرار خواهد داد

روح الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه فعالیت فراکسیون تولید و فضای کسب و کار از اواخر سال ۹۹ آغاز شده است، اظهار کرد: اولین جلسه هیئت رئیسه این فراکسیون در اسفندماه برگزار شد. وی با تاکید بر اینکه با نامگذاری سال جدید به عنوان«تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مجلس احساس مسئولیت

روح الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه فعالیت فراکسیون تولید و فضای کسب و کار از اواخر سال ۹۹ آغاز شده است، اظهار کرد: اولین جلسه هیئت رئیسه این فراکسیون در اسفندماه برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه با نامگذاری سال جدید به عنوان«تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مجلس احساس مسئولیت بیشتری در زمینه تولید می‌کند، گفت: فراکسیون تولید و فضای کسب و کار هم تمرکز خود را بر روی افزایش تولید و رفع موانع آن قرار می دهد.

سخنگوی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار، سه اولویت سال ۱۴۰۰ را برشمرد و خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت رئیسه این فراکسیون، حوزه رفع موانع بیمه‌ای، مالیاتی و بانکی برای فعالان اقتصادی از اولویت‌های بخش نظارتی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار در سال ۱۴۰۰ است.

وی، پیگیری روندهای رفع موانع پیش رو و پشتیبانی‌ها در قالب قانون‌گذاری‌ را مورد اشاره قرار داد و گفت: پیگیری طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که در کمیسیون ویژه جهش تولید کلیاتش تصویب شده است، جزئیاتش در کمیسیون مذکور و فراکسیون تولید و فضای کسب و کار در حال بررسی است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه تلاش داریم این طرح در کمیسیون و صحن علنی به سرعت بررسی شده و به تصویب برسد، گفت: رویکرد ما در این حوزه، کاهش بروکراسی و پیچ و خم اداری برای تسهیل در فرآیند تولید است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، گفت: این طرح موجب می شود نقدینگی از سوداگری و دلالی به سمت تولید و اشتغال سوق یابد که تلاش می‌کنیم سریعا به صحن علنی برسانیم و با تصویب آن، به قانون تبدیل کنیم.

سخنگوی فراکسیون تولید و فضای کسب و کار مجلس در معرفی اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون، گفت: آقای احسان خاندوزی رئیس فراکسیون است و آقایان مهدی طغیانی نایب رئیس اول، مجتبی یوسفی نایب رئیس دوم، روح اله متفکرآزاد سخنگو، عباس گودرزی دبیر اول و محسن فتحی به عنوان دبیر دوم فعالیت دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد